Jak byś miał napisane skąd jesteś to może by się znalazł ktoś w pobliżu ze sprawnym autem na podmianę czujnika ciśnienia na testy.
 
			
			 
					
						 
					
				
			
			
			
				 
			
			 
			
				 
 
				Jak byś miał napisane skąd jesteś to może by się znalazł ktoś w pobliżu ze sprawnym autem na podmianę czujnika ciśnienia na testy.
 
 
				Zaktualizowałem ;D
 
 
				P0191 - jak za niski sygnał, to sprawdź kable/wtyczkę od czujnika. Jeśli to jest ok, to czujnik ciśnienia (na Rail'u) do wymiany. Czyszczenie nie pomoże.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
 
			
			 
					
						 
					
				
			
			 
			
				 
 
				Kolego, u mnie też tak sie działo. Podejrzenia-regulator,czujnik ciśnienia a finał był taki ,że wymieniłem sprzęgło alternatora i problem ustał. Pozdrawiam
 
 
				Myślę, że to był czysty przypadek lub aku niedoładowany, bo jak sprzęgiełko jest zatarte, to spada wydajność alternatora. Ale nie wydaje mi się aby tak było w tym przypadku.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
 
 
				A spróbuj z odpiętym dolotem pojeździc
 
 
				@bonzaj
Odpiąć przy kolektorze mówisz?
 
 
				Spróbuję w przyszły weekend, jak będę bliżej domu.
Zrobiłem dzisiaj test przelewowy wtrysków
1- 29ml
2- 29,5ml
3- 16,5ml
4- 17ml
Tylko czy jeśli regulator ciśnienia paliwa jest uszkodzony, to ten pomiar jest wiarygodny?