Jak byś miał napisane skąd jesteś to może by się znalazł ktoś w pobliżu ze sprawnym autem na podmianę czujnika ciśnienia na testy.
Jak byś miał napisane skąd jesteś to może by się znalazł ktoś w pobliżu ze sprawnym autem na podmianę czujnika ciśnienia na testy.
Zaktualizowałem ;D
P0191 - jak za niski sygnał, to sprawdź kable/wtyczkę od czujnika. Jeśli to jest ok, to czujnik ciśnienia (na Rail'u) do wymiany. Czyszczenie nie pomoże.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Kolego, u mnie też tak sie działo. Podejrzenia-regulator,czujnik ciśnienia a finał był taki ,że wymieniłem sprzęgło alternatora i problem ustał. Pozdrawiam
Myślę, że to był czysty przypadek lub aku niedoładowany, bo jak sprzęgiełko jest zatarte, to spada wydajność alternatora. Ale nie wydaje mi się aby tak było w tym przypadku.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
A spróbuj z odpiętym dolotem pojeździc
@bonzaj
Odpiąć przy kolektorze mówisz?
Spróbuję w przyszły weekend, jak będę bliżej domu.
Zrobiłem dzisiaj test przelewowy wtrysków
1- 29ml
2- 29,5ml
3- 16,5ml
4- 17ml
Tylko czy jeśli regulator ciśnienia paliwa jest uszkodzony, to ten pomiar jest wiarygodny?