Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Gaśnie przy przyspieszaniu / na wysokich obrotach 1.9 JTD 105KM

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Jak byś miał napisane skąd jesteś to może by się znalazł ktoś w pobliżu ze sprawnym autem na podmianę czujnika ciśnienia na testy.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  2. #12
    mrmuscle750
    Gość

    Domyślnie

    Zaktualizowałem ;D

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    P0191 - jak za niski sygnał, to sprawdź kable/wtyczkę od czujnika. Jeśli to jest ok, to czujnik ciśnienia (na Rail'u) do wymiany. Czyszczenie nie pomoże.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #14
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Głowno
    Auto
    156
    Postów
    11

    Domyślnie

    Kolego, u mnie też tak sie działo. Podejrzenia-regulator,czujnik ciśnienia a finał był taki ,że wymieniłem sprzęgło alternatora i problem ustał. Pozdrawiam

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Myślę, że to był czysty przypadek lub aku niedoładowany, bo jak sprzęgiełko jest zatarte, to spada wydajność alternatora. Ale nie wydaje mi się aby tak było w tym przypadku.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    A spróbuj z odpiętym dolotem pojeździc

  7. #17
    mrmuscle750
    Gość

    Domyślnie

    @bonzaj

    Odpiąć przy kolektorze mówisz?

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Ano tak

  9. #19
    mrmuscle750
    Gość

    Domyślnie

    Spróbuję w przyszły weekend, jak będę bliżej domu.

    Zrobiłem dzisiaj test przelewowy wtrysków
    1- 29ml
    2- 29,5ml
    3- 16,5ml
    4- 17ml


    Tylko czy jeśli regulator ciśnienia paliwa jest uszkodzony, to ten pomiar jest wiarygodny?

Podobne wątki

  1. Przełącza na PB przy wysokich obrotach
    Utworzone przez damiankck w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 18-03-2013, 19:02
  2. 1.9 JTD gaśnie przy wysokich obrotach
    Utworzone przez mrmuscle750 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-09-2012, 08:46
  3. 1,9 JTD 105KM problem na wysokich obrotach
    Utworzone przez Boyar w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 13-07-2011, 11:38
  4. Jtd 1,9 nie chce odpalić i gaśnie na wysokich obrotach
    Utworzone przez wieslaw82 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-12-2010, 17:23
  5. [146] Szarpanie przy wysokich obrotach 1.9 TDI
    Utworzone przez Pol3wa w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-06-2010, 22:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory