Strona 108 z 137 PierwszyPierwszy ... 8589899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,071 do 1,080 z 1367

Temat: Alfa Romeo 4C GTA (2012)

  1. #1071
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    No to teraz będzie posuwał studentki na tylnym siedzeniu
    Jeżeli to jest ten sam profesor, co 4 lata temu kupił Brerę w ADF-ie, to raczej nikogo nie będzie posuwał, haha

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał eternal_slavo Zobacz post
    Szczerze, to choćbym miał okazję pobaraszkować nawet ze Scarlett Johansson, to na masce mojej 4C nie pozwoliłbym jej się położyć, heh.
    Jeżeli maska w 4C jest tak miękka jak w Brerze, to bardzo mądrze gadasz, haha.

  2. #1072
    Użytkownik Rowerzysta Avatar śmigacz
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Łańcut
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,6 TS 105 KM, Alfa Romeo Mito 1.4 105 KM
    Postów
    273

    Domyślnie

    W najnowszym Autoświecie jest artykuł o 4c. W sumie nic nowego nie napisali, ale dobrze że wogóle ją zauważyli w zalewie premier germańskich panzerwagenów...

  3. #1073
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar August
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9JTDm 2005r.
    Postów
    138

    Domyślnie

    Cytat Napisał Milano_155 Zobacz post
    Zaniechanie TS'a 16V to raczej dobra decyzja bo silnik miał wadę- wariator :/
    Nie wszystkie TSy miały wariator. Ale i tak lepiej go mieć niż nie mieć bo co cie on kosztuje tak naprawdę.

  4. #1074
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    akurat wariator to chyba najmniejszy problem TS-a a na pewno jeden z najtańszych

  5. #1075
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Milano_155
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    DW
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6
    Postów
    278

    Domyślnie

    Cytat Napisał August Zobacz post
    Nie wszystkie TSy miały wariator. Ale i tak lepiej go mieć niż nie mieć bo co cie on kosztuje tak naprawdę.
    Wersje 16V miał wariator, wersje 8V nie miały go a ja napisałem, że TS 16V A kosztuje mnie on naprawę i generuje koszty
    W teście o którym można poczytać na blogu fiergloo (odnoszącym się co prawda do Alfy 164), możemy przeczytać, że silnik TS wykazał się większa trwałością niż V6 Zatem zadbany TS ma żywotność zadbanej V6 także jest to mało problematyczna jednostka a także niskie koszty
    Il cuore ha sempre ragione.

    Senza cuore saremmo solo macchina...

  6. #1076
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,807

    Domyślnie

    Cytat Napisał Milano_155 Zobacz post
    Wersje 16V miał wariator, wersje 8V nie miały go a ja napisałem, że TS 16V
    Ale był też 1.6TS 16V 105KM bez wariata.

  7. #1077
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Poza tym 8V też miały wariator, jedyne TS'y które go nie mają to jw. + 1.7 8V także zanim coś napiszesz to się chociaż trochę zorientuj w temacie bo później trzeba ludziom prostować takie brednie.

  8. #1078
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    co wy zmieniacie te wariatory co tydzien czy co?
    czyste narzekactwo. Kazde auto ma "coś". DPF to też jest coś, na przykład.

  9. #1079
    Użytkownik Znawca Avatar Archi
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Gliwice/Knurów
    Auto
    była GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    1,194

    Domyślnie

    [tomito] ostatnią zaprojektowaną, prawdziwą AR była 155, która odnosiła sukcesy w sporcie. 156/147 jeszcze utrzymywała tendencję to silnej obecności w sportach motorowych... a teraz...? Co mamy? AR widać przestaje to interesować, cały czas karmią nas informacjami - przełom, odnowa marki, zwiększanie sprzedaży. Żeby sprzedawać sportowe auta trzeba mieć co sprzedać i jak na razie to jest 8C i 4C jako stricte sportowe auta. A co dalej? Brak pomysłu, brak dobrego projektu, przede wszystkim - brak silnych silników jak na tę markę przystało.
    [COLOR="silver"]



    Po raz kolejny ostatnia prawdziwa Alfa, a wszystkie inne są nieprawdziwe?
    A nawet jeśli, to o ile granicą miała być samodzielność marki to raczej 75 i SZ, bo dla niektórych, mimo oczywistych różnic to model 164 już tą "prawdziwą" mógłby nie być. 155 to 1992r i kolejny wspólny projekt Fiata, Lanci i AR. A propos - sukces 155 w 1993 w DTM to w dużej mierze zasługa inżynierów Lanci pracujących dla Fiata i przez niego skierowanych do AR aby poprzez sukces w sporcie powrócić z podniesioną głową na rynek niemiecki.
    Nie wiem jak to będzie z 4C, ale 8C to nie wóz sportowy, a GT.

    I na koniec - to tak do tego forumowego biadolenia (choć obecne portfolio AR jest żałosne) na temat kondycji marki, jakoś o brakach sportowych i oczekiwaniach w tym kierunku zazwyczaj najwięcej mówią Ci co nawet w dostępnej już gamie modeli nie wybrali tych bardziej "sportowych" (tu znowu problem ich definicji).

    Brytyjczycy potrafią jakoś dostrzec potencjał sportowy auta niekoniecznie w jego potężnej mocy (co jest także w tradycji powojennej Alfy), co preferuje niemiecki wyścig zbrojeń - i doceniają taką Mazdę Miatę jako ikonę takiej filozofii, zatem jeśli kolejny spider ma być nawet klonem tego modelu to może - w tych realiach - to wcale nie taki głupi pomysł, i dostępny (choćby na rynku wtórnym dla mniej zamożnych Alfisti).

    Odnosząc się do 4C to jej rzeczywistą wartość oczywiście zweryfikuje rynek, w tym zwłaszcza amerykański, zatem Alfisti powinni trzymać kciuki za jego powodzenie - bo jest tym na co obecnie Alfę stać, a do kochania jest tyle marek, że zmuszać się do miłości akurat tej wcale nie trzeba.
    Ostatnio edytowane przez Archi ; 22-05-2013 o 21:26

  10. #1080
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,825

    Domyślnie

    Archi dobrze pisze nikt nikogo nie zmusza do kochania Alfy można kochac inne marki

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo Disco Volante 2012
    Utworzone przez saroo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 20-09-2016, 19:36
  2. [Zapowiedź] II Opolski Zlot Alfa Romeo 16-17.06.2012
    Utworzone przez Pietia w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 355
    Ostatni post / autor: 19-06-2012, 21:42
  3. II Opolski Zlot Alfa Romeo 16-17.06.2012
    Utworzone przez Kolaś w dziale Opolskie
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 15-06-2012, 22:07
  4. Alfa Romeo Giulia (2012)
    Utworzone przez Tuti w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 468
    Ostatni post / autor: 09-01-2012, 12:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory