Alfa Brera 1.75 TBi 200 KM, 2009 styczeń 2010 - październik 2012
Alfa GT Distinctive 1.9 JTD 150 KM, 2005 sierpień 2014 - ...
Alfa GT Quadrifoglio Verde 1.9 JTD 170 KM, 2008 październik 2016 - ...
W najnowszym Autoświecie jest artykuł o 4c. W sumie nic nowego nie napisali, ale dobrze że wogóle ją zauważyli w zalewie premier germańskich panzerwagenów...
akurat wariator to chyba najmniejszy problem TS-a a na pewno jeden z najtańszych
Wersje 16V miał wariator, wersje 8V nie miały go a ja napisałem, że TS 16V A kosztuje mnie on naprawę i generuje koszty
W teście o którym można poczytać na blogu fiergloo (odnoszącym się co prawda do Alfy 164), możemy przeczytać, że silnik TS wykazał się większa trwałością niż V6 Zatem zadbany TS ma żywotność zadbanej V6 także jest to mało problematyczna jednostka a także niskie koszty
Il cuore ha sempre ragione.
Senza cuore saremmo solo macchina...
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Poza tym 8V też miały wariator, jedyne TS'y które go nie mają to jw. + 1.7 8V także zanim coś napiszesz to się chociaż trochę zorientuj w temacie bo później trzeba ludziom prostować takie brednie.
co wy zmieniacie te wariatory co tydzien czy co?
czyste narzekactwo. Kazde auto ma "coś". DPF to też jest coś, na przykład.
[tomito] ostatnią zaprojektowaną, prawdziwą AR była 155, która odnosiła sukcesy w sporcie. 156/147 jeszcze utrzymywała tendencję to silnej obecności w sportach motorowych... a teraz...? Co mamy? AR widać przestaje to interesować, cały czas karmią nas informacjami - przełom, odnowa marki, zwiększanie sprzedaży. Żeby sprzedawać sportowe auta trzeba mieć co sprzedać i jak na razie to jest 8C i 4C jako stricte sportowe auta. A co dalej? Brak pomysłu, brak dobrego projektu, przede wszystkim - brak silnych silników jak na tę markę przystało.
[COLOR="silver"]
Po raz kolejny ostatnia prawdziwa Alfa, a wszystkie inne są nieprawdziwe?
A nawet jeśli, to o ile granicą miała być samodzielność marki to raczej 75 i SZ, bo dla niektórych, mimo oczywistych różnic to model 164 już tą "prawdziwą" mógłby nie być. 155 to 1992r i kolejny wspólny projekt Fiata, Lanci i AR. A propos - sukces 155 w 1993 w DTM to w dużej mierze zasługa inżynierów Lanci pracujących dla Fiata i przez niego skierowanych do AR aby poprzez sukces w sporcie powrócić z podniesioną głową na rynek niemiecki.
Nie wiem jak to będzie z 4C, ale 8C to nie wóz sportowy, a GT.
I na koniec - to tak do tego forumowego biadolenia (choć obecne portfolio AR jest żałosne) na temat kondycji marki, jakoś o brakach sportowych i oczekiwaniach w tym kierunku zazwyczaj najwięcej mówią Ci co nawet w dostępnej już gamie modeli nie wybrali tych bardziej "sportowych" (tu znowu problem ich definicji).
Brytyjczycy potrafią jakoś dostrzec potencjał sportowy auta niekoniecznie w jego potężnej mocy (co jest także w tradycji powojennej Alfy), co preferuje niemiecki wyścig zbrojeń - i doceniają taką Mazdę Miatę jako ikonę takiej filozofii, zatem jeśli kolejny spider ma być nawet klonem tego modelu to może - w tych realiach - to wcale nie taki głupi pomysł, i dostępny (choćby na rynku wtórnym dla mniej zamożnych Alfisti).
Odnosząc się do 4C to jej rzeczywistą wartość oczywiście zweryfikuje rynek, w tym zwłaszcza amerykański, zatem Alfisti powinni trzymać kciuki za jego powodzenie - bo jest tym na co obecnie Alfę stać, a do kochania jest tyle marek, że zmuszać się do miłości akurat tej wcale nie trzeba.
Ostatnio edytowane przez Archi ; 22-05-2013 o 21:26
Archi dobrze pisze nikt nikogo nie zmusza do kochania Alfy można kochac inne marki
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html