Strona 12 z 13 PierwszyPierwszy ... 2345678910111213 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 124

Temat: zaślepka pod EGR - jak reaguje silnik po jej założeniu ???

  1. #111
    Użytkownik Ogier Avatar lukasz159
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 170KM i 380Nm :)
    Postów
    166

    Domyślnie

    Witam. Dzis bylem u goscia elektronika od programów i szeroko pojętej elektroniki samochodowej naprawde kumaty gosc. Po sprawdzeniu mi wszystkich parametrów silnika powiedzialem mu ze chce zalozyc czesciowa zaslepke na EGR dodam sprawny EGR stanowczo odradzil. Powiedzial ze bedzie przycinac moc i wywalac błąd. Jedyne dobre rozwiazanie to calkowite odlaczenie EGRu. hmmm i teraz mam zagwostke bo mam zaslepe i zaczynam sie zastanawiac czy ja montowac.

  2. #112
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciej69
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 08r, Chrysler Crossfire, Lincoln Navigator mk3, Chevy Astro Starcraft
    Postów
    440

    Domyślnie

    Montuj, jest to normalne rozwiązanie Fiatowskie. Poza tym EGR nie służy tylko do cofania spalin na ponowne wypalenie się. EGR reguluje także pracę turbo.

  3. #113
    Użytkownik Ogier Avatar lukasz159
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 170KM i 380Nm :)
    Postów
    166

    Domyślnie

    No wlasnie i dlatego wywala bledy.

  4. #114
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar jusci
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    159 SW JTDm 8V 2008 nero carbonio
    Postów
    221

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukasz159 Zobacz post
    Po sprawdzeniu mi wszystkich parametrów silnika powiedzialem mu ze chce zalozyc czesciowa zaslepke na EGR dodam sprawny EGR stanowczo odradzil. Powiedzial ze bedzie przycinac moc i wywalac błąd. Jedyne dobre rozwiazanie to calkowite odlaczenie EGRu.
    Chyba nie do końca taki specjalista. No chyba że chciał naciągnąć Cię na programowe usunięcie...




  5. #115
    Użytkownik Ogier Avatar lukasz159
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 170KM i 380Nm :)
    Postów
    166

    Domyślnie

    Dlaczego? Przeciez to lepsze niz kawalek blaszki. Jesli bym mial sie decydowac na jakis krok to bedzie to wlasnie calkowite ciecie. Ale póki co EGR mam nowy i te kilkadziesą tysiecy km polata. Jedyny argument za ta blaszka to syf jaki wali w kolektor ale kasowanie bledu dwa razy w tygodniu tez mi sie nie usmiecha.
    Ostatnio edytowane przez lukasz159 ; 27-05-2013 o 20:36

  6. #116
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 8V 120 km
    Postów
    86

    Domyślnie

    dzisiaj przeczyściłem przepustnice tyle i ile się dalo bezpiecznie wyczyścić kolektor ssący, overboost oraz czujnik doładowania, EGR zaślepiłem częściowo oraz wyczyściłem, błąd zniknął sam, dół dużo lepszy także wszystko na plus powiedzćie mi jak z tym całkowitym zaślepianiem ? mjetach podobno tego sie nie stosuje bynajmniej nie w 8V 120 km prawda to ?

  7. #117
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar jusci
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    159 SW JTDm 8V 2008 nero carbonio
    Postów
    221

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukasz159 Zobacz post
    Dlaczego? Przeciez to lepsze niz kawalek blaszki. Jesli bym mial sie decydowac na jakis krok to bedzie to wlasnie calkowite ciecie. Ale póki co EGR mam nowy i te kilkadziesą tysiecy km polata. Jedyny argument za ta blaszka to syf jaki wali w kolektor ale kasowanie bledu dwa razy w tygodniu tez mi sie nie usmiecha.
    Po częściowym zaślepieniu EGRa nie będziesz miał żadnych błędów




  8. #118
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciej69
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 08r, Chrysler Crossfire, Lincoln Navigator mk3, Chevy Astro Starcraft
    Postów
    440

    Domyślnie

    W Dieslach nie ma przepustnicy, chodzi o przepływomierz?

  9. #119
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Cytat Napisał Robson1236 Zobacz post
    dzisiaj przeczyściłem przepustnice tyle i ile się dalo bezpiecznie wyczyścić kolektor ssący, overboost oraz czujnik doładowania, EGR zaślepiłem częściowo oraz wyczyściłem, błąd zniknął sam, dół dużo lepszy także wszystko na plus powiedzćie mi jak z tym całkowitym zaślepianiem ? mjetach podobno tego sie nie stosuje bynajmniej nie w 8V 120 km prawda to ?
    Nieprawda,w ostatnich tematach o EGR kilka razy ja i inni koledzy pisali o tym. Możesz zaślepić EGR pełną zaślepką, a nawet trzeba, dla umiejscowienia przyczyn róznych niedomagań silnika typu szarpania, mulenia, falowanie obrotów. Jedynym mankamentem będzie wyświetlanie błędu, co nie powoduje przejścia silnika w tryb awaryjny. Ja zanim usunąłem EGR programowo jeżdziłem z pełną zaślepką i "checkiem" dwa miesiące, inny kolega przez rok i nic poza równiejszą pracą silnika się nie działo.

  10. #120
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 8V 120 km
    Postów
    86

    Domyślnie

    No to co ja mam Ci poradzić jak się wyświetlił mówie co było

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał jusci Zobacz post
    Po częściowym zaślepieniu EGRa nie będziesz miał żadnych błędów
    To co ja mam Ci poradzić jak się wyświetlił, mówie co było

    - - - Updated - - -

    Możliwe chodzi o tą cześć miedzy kolektorem ssącym a EGRem a powiedźcie mi ta pełna zaślepka idzie w miejsce tej z dziurami czy gdzieś indziej ? bo może bym rozwiązał ten problem raz na zawsze.

Podobne wątki

  1. 145 nie odpala po założeniu gazu
    Utworzone przez Lotnik w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-01-2012, 21:59
  2. [145] 145 nie odpala po założeniu gazu
    Utworzone przez Lotnik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 01-01-2012, 21:56
  3. Błąd P0703 po założeniu tempomatu.
    Utworzone przez twardy11 w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 23-12-2011, 12:13
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-08-2010, 16:22
  5. Co myślicie o założeniu strumienicy w 2.5 V6?
    Utworzone przez sqras69 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-07-2006, 22:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory