Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Szarpania ciag dalszy 2.0 V6 TB

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kis79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Giżycko
    Auto
    Alfa 166 2.0 v6 TB
    Postów
    112

    Domyślnie

    przewodow nie testowalem na przebicie ( nie wiem jak ) ,cewki tez nie, ale zauwazylem ze lekko pekniety jest kolnierz od wtyku kabka w cewce wn ( mysle ze nie robi to roznicy ) ,zreszta cewki tez nie testowalem ,chodz w fesie jest opcja. Przewody bosh.

  2. #12
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Przewody są pewnie jeszcze fabryczne bo raczej nikt nie kupuje nowych za 1200zł...... Więc nie wróżę rewelacji. Przewód nigdzie nie może być pęknięty. Przewody możesz sprawdzić na przebicie urządzeniem jakie mają elektrycy do instalacji odgromowych.
    A sprawdzałeś chociaż w nocy czy nie iskrzą gdzieś??? Musi być ciemno jak w dup...e.

    - - - Updated - - -

    Wiem że to zaboli ale ja bym się szarpną na nowe przewody WN. Ngk, są w przystępnej cenie i są solidne. Stare z samego faktu ile razy je szarpałeś już budzą wątpliwości.
    Najpierw wszystko posprawdzaj skrupulatnie i potestuj jak ja i piotrix Ci pisaliśmy. Jak już wszystko będzie ok to po prostu zostaną Ci te przewody. Zrozum że ten silnik jest czuły na zapłon jak Ty na temperaturę browara musi być super. A że jest jedna centralna cewka to niestety kable w dupę dostają.

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kis79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Giżycko
    Auto
    Alfa 166 2.0 v6 TB
    Postów
    112

    Domyślnie

    samochod posiadal pan okolo 55-60 lat od czasu jak go sprowadzil z wloch w 2007, wydaje mi sie ,ze mogl zmieniac przewody ,gdyz biedny nie byl. Te dolegliwosci na ktore choruje alfa, to efekt raczej niklej wiedzy kolegi mechanika ktory drutowal ten samochod ( serwisowal ) . Np klejony na klej popsuty zawor jednokierunkowy w odmie z doklejonym jakims wezykiem, ktory ssal powietrze prosto z atm. do kolektrora ssacego
    Nie iskrzy nic w nocy, sprawdzalem w ciemnym garazu. Silnik pracuje rowno ( jak na tb oczywiscie ) . najpierw wymienie swiece i sprawdzilbym te kable, jesli mozesz napisz dokladnie jak sie to robi.

    -----

    ps. Mam jeszcze jedna prosbe, jesli mialby ktos fote ulozenia pompy paliwowej w baku ,to chetnie lookne. po zmianie pompy nie wiem czy dobrze ulozylem ja w baku ( lewo - prawo ) bo od tamtego czasu blokuje czasem mi sie plywak i nie pokazuje poziomu. Wyjmwalem kilka razy ,ale za mozolna robota zeby nurkowac w bagazniu i robic metoda prob i bledow. pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez kis79 ; 12-06-2013 o 10:27

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał kis79 Zobacz post
    samochod posiadal pan okolo 55-60 lat od czasu jak go sprowadzil z wloch w 2007, wydaje mi sie ,ze mogl zmieniac przewody ,gdyz biedny nie byl.
    To chyba jeszcze gorzej. Ja TB kupiłem też od starszego gościa który kasy nie żałował. I co z tego jak oddawał do serwisu gdzie przewody WN owijano taśmą izolacyjną............... W rezultacie tak doinwestowany egzemplarz poprawiałem prawie przez rok. Przechodząc również przez taki problem jak Twój.

    Do przetestowania przewodów WN musisz znaleźć elektryka z taką maszynką. Ta maszyna wpuszcza w kabel bardzo wysokie napięcie i jednocześnie sprawdza przebicie na masę (drutuje sobie taki układ). Innego sposobu nie ma.
    Najpierw wyeliminuj wszystkie wcześniej wspomniane bolączki. Na koniec zostaw kable.

  5. #15
    gtv_v6
    Gość

    Domyślnie

    Witam. Pozwólcie, że się podłącze - moja gtv-ka v6tb szarpie jedynie jak jest zimna czyt. po nocy w garażu. Szarpie przez pierwsze 500-1000m - wtedy musze używać gazu, nastepnie 1km bez gazu i tyle. Później nie ma takich problemów

  6. #16
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Tu nie ma wróżek. Przerób to co pisaliśmy bo widzę że nic nie sprawdziłeś.

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kis79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Giżycko
    Auto
    Alfa 166 2.0 v6 TB
    Postów
    112

    Domyślnie

    dobra, wymienie najpierw swiece i zobacze co bedzie. Pozatym sprawdze pod obciążeniem przeplywke, gdy dzis nie mialem czasu. jakie powinny byc wartosci pod obciazeniem?


    -----------------edit-------------------

    a regulator cisnienia paliwa? auto czasem ciezko odpala ( musze 2 raz przekrecic kluczyk od czasu do czasu ) kolega w xedosie v6 to mial trzepniete i cieko palil .
    Ostatnio edytowane przez kis79 ; 13-06-2013 o 06:16

Podobne wątki

  1. wibracje JTD ciag dalszy
    Utworzone przez kivi89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 26-10-2013, 16:07
  2. Awaryjność ALF - ciag dalszy
    Utworzone przez pragiark w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 23-11-2010, 20:07
  3. Skrzynia biegow ciag dalszy klopotow.
    Utworzone przez Nelther w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-05-2010, 00:58
  4. [156] skrzynia ciag dalszy...
    Utworzone przez bija22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-04-2008, 17:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory