Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy 1234567
Pokaż wyniki od 61 do 69 z 69

Temat: Alfa Romeo 156 2.0 JTS vs. 2.5 V6

  1. #61
    Użytkownik Ogier Avatar MrCryway
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 156 2,4 JTD
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jony88 Zobacz post
    Ja miałem dwa T.S-y i aktualnie śmigam czwartym JTD-kiem i nie przesiadłbym się za nic na benzin chyba,że byłaby to właśnie zagazowana V-ka

    JTD są fajne. Mało awaryjne ( zależy od łącznika pomiędzy pedałami a kierownicą ) I mają niezły ciąg. W 2,4 Czuje się przy przyspieszaniu jak w mocnym benzyniaku. Ryczący dźwięk + wgniatanie w fotel.

  2. #62
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał MrCryway Zobacz post
    JTD są fajne. Mało awaryjne ( zależy od łącznika pomiędzy pedałami a kierownicą ) I mają niezły cig. W 2,4 Czuje się przy przyspieszaniu jak w mocnym benzyniaku. Ryczący dźwięk + wgniatanie w fotel.
    Zgadzam się miałem 2.4 więc wiem o czym mowa,myśle nad zmianą dziewiątki na 2.4 albo podciągnięciem jej na 180 kucyków
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  3. #63
    Użytkownik Ogier Avatar MrCryway
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 156 2,4 JTD
    Postów
    166

    Domyślnie

    Teoretycznie zyskasz troche kucyków przy zmianie pojazdu no i ten dźwięk. Ale na Twoim miejscu chyba wolał bym Swoją 1,9 u Cinka zmodzić bo zmiana auta to poważniejszy temat

  4. #64
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ishan
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Postów
    434

    Domyślnie

    Kolego MrCryway, masz racje, kazdy ma swoje zdanie na ten temat, ja Twoje uwazam za dziwne a Ty moje, wiec i tak nie dojdziemy do porozumienia
    mialem 2.4, mam 2.5, oba mega fajne, oba fajnie jada i oba fajnie brzmia. i jakbym mial diesla kupic to bardzo bym chcial wlasnie 2.4. ale wole benzynki
    Było:
    Daewoo Tico 0.8
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4jtd

    Jest:
    Renault Scenic 1ph2 1.4

  5. #65
    Użytkownik Ogier Avatar MrCryway
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 156 2,4 JTD
    Postów
    166

    Domyślnie

    Podobnie mam ja, jak bym miał mieć benzynke to tylko v6 2.5 lub 3.0

  6. #66
    Niccco19
    Gość

    Domyślnie

    Naprawde nie rozumiem toku rozumowania nie których ludzi...
    Co złego jest w zagazowaniu V-ki?? Chyba lepiej mieć 190 kucy w gazie niż np. 120/140 w benzynie?? Rozumiem ,że po jakimś czasie moc na gazie spada,bo wiem to z doświadczenia.
    Ale co kogo obchodzi czy mam V-ke w LPG czy PB ?? Owszem stać mnie ,żeby jeździć PB tylko za tą kase którą bym mogł zaoszczędzić w LPG moge wydać na inne potrzeby lub części eksploatacyjne do Alfy! A wiem ,że jeśli jest dobra instalacja założona w pewnym miejscu to nie ma bata ,żeby było coś nie tak!(Dlatego szukam w samej benzynie)
    A co do opini niektórych o gazie(że silnik dostaje w dupe ,że częste awarie itd.),na to nie ma reguły,jeden będzie jeździł przez rok bezawaryjnie,a drugi na 7 dni 6 bd u mechanika.
    Ktoś ma pecha to nawet w d***e palec złamie
    Jeśli chodzi o mnie to wolałbym nawet zagazować GTA i mieć radość z jazdy niż jeździć TS-em w benzynie.
    No ale każdy ma swoje zdanie,każdy ma swój gust

  7. #67
    Użytkownik Ogier Avatar MrCryway
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 156 2,4 JTD
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał Niccco19 Zobacz post
    Naprawde nie rozumiem toku rozumowania nie których ludzi...
    Co złego jest w zagazowaniu V-ki?? Chyba lepiej mieć 190 kucy w gazie niż np. 120/140 w benzynie?? Rozumiem ,że po jakimś czasie moc na gazie spada,bo wiem to z doświadczenia.
    Ale co kogo obchodzi czy mam V-ke w LPG czy PB ?? Owszem stać mnie ,żeby jeździć PB tylko za tą kase którą bym mogł zaoszczędzić w LPG moge wydać na inne potrzeby lub części eksploatacyjne do Alfy! A wiem ,że jeśli jest dobra instalacja założona w pewnym miejscu to nie ma bata ,żeby było coś nie tak!(Dlatego szukam w samej benzynie)
    A co do opini niektórych o gazie(że silnik dostaje w dupe ,że częste awarie itd.),na to nie ma reguły,jeden będzie jeździł przez rok bezawaryjnie,a drugi na 7 dni 6 bd u mechanika.
    Ktoś ma pecha to nawet w d***e palec złamie
    Jeśli chodzi o mnie to wolałbym nawet zagazować GTA i mieć radość z jazdy niż jeździć TS-em w benzynie.
    No ale każdy ma swoje zdanie,każdy ma swój gust
    Troche odkopałeś i gdybyś prześledził temat dokładnie wiedział byś, że ten post jest zbędny. Powtarzasz po innych

  8. #68
    Użytkownik Rowerzysta Avatar BREITLING
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    GPU/GSP
    Auto
    GranTurismo JTDm, ML V8 by AMG
    Postów
    77

    Domyślnie

    Cytat Napisał Niccco19 Zobacz post
    Owszem stać mnie ,żeby jeździć PB tylko za tą kase którą bym mogł zaoszczędzić w LPG moge wydać na inne potrzeby lub części eksploatacyjne do Alfy!
    no więc chyba raczej nie stać Ciebie, bo piszesz o kompromisie albo benzyna albo eksploatacja. Kupić samochód i utrzymać samochód to też dwa różne tematy...

  9. #69
    Niccco19
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał BREITLING Zobacz post
    no więc chyba raczej nie stać Ciebie, bo piszesz o kompromisie albo benzyna albo eksploatacja. Kupić samochód i utrzymać samochód to też dwa różne tematy...
    Teraz jeżdzę a8 w 4.2 pali ok 25/100 fakt,że lato na gazie ale zimą tylko benzyna więc nie pisz mi tu kolego ,że nie mnie nie stać ;]
    I nie ma mowy o żadnym kompromisie,bd chciał to bd jeździł na samej benzynie.będzie jakaś dłuższa trasa to można skorzystać z LPG,zeby tańsze koszty podróży byly

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory