Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: Swap

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar bastersebek
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Krynica-Zdrój
    Auto
    156 2.0 T.S.
    Postów
    228

    Domyślnie Swap

    kazdy mysli o swapie z fiata coupe 20v TB , a co gdyby zrobic swapa z bliższych korzeni?? z alfy 166 2.0 v6 TB ??

    jaka cena jakiego swapu?? i czy ktos w malopolsce by sie podjal tego?
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-2-0...C29502815.html

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    myślę , że lepiej i taniej było by ożenić swoją kupić 156 z 2.5 na pokładzie i masz 190km, a jak po jakimś czasie braknie Ci kucy to bez problemu wtedy zamiast 2,5 wsadzasz 3.0 od 166 pasują praktycznie plug and play, a 3.0 na bebechach od 2,5 podobno wypluwa na hamowni w granicach 240 kucy ( prawie jak GTA )


    Było
    AR 156 1.8ts
    AR 156 2,5V6
    FIAT CROMA II 1.9 150KM automat

    JEST
    AR 166 3.2V6 FL
    VOLVO V70 III 2.0F 2010r

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar bastersebek
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Krynica-Zdrój
    Auto
    156 2.0 T.S.
    Postów
    228

    Domyślnie

    to nie lepiej wsadzic odrazu 3.0 od 166?? , niemam duzego doswiadczenia wiec pytam co lepiej zapierdziela?? 2.0 v6 turbo 205 koni czy 3.0 v6 240 (chyba) koni
    z tego co wiem wecej nie oznacza szybciej nie wiem jaki moment obrotowy jest w tych silnikach moze ktos ma doswiadczenie??

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kivi89
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    159 1.9 8v
    Postów
    445

    Domyślnie

    tak jak kolega wyzej napisal lepiej wez 2.5v6 a jak ci malo to wsadz 3.0 mniej roboty mniejsze koszty i w przyszlosci raczej silnik 3.0 wymaga mniej troski niz 2.0 z trubo

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Cytat Napisał Loco Zobacz post
    myślę , że lepiej i taniej było by ożenić swoją kupić 156 z 2.5 na pokładzie i masz 190km, a jak po jakimś czasie braknie Ci kucy to bez problemu wtedy zamiast 2,5 wsadzasz 3.0 od 166 pasują praktycznie plug and play, a 3.0 na bebechach od 2,5 podobno wypluwa na hamowni w granicach 240 kucy ( prawie jak GTA )
    240km!!!??? Jak to? W 2.5 lepszy osprzęt czy jak?

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar bastersebek
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Krynica-Zdrój
    Auto
    156 2.0 T.S.
    Postów
    228

    Domyślnie

    no ale moja jest w idealnym stanie nowiutki lakier zero rdzy itd , wszystko sprawne i nowiutkie wiec ta opcja ze kupic alfe 2,5 v6 odpada ... moze odrazu zrobic swapa od 3.0 v6??? zamiast 2.0 v6 TURBO ?? chociaz moim zdaniem i tak silnik z turbina chodzil by lepiej tzn lepiej by zapier****
    oczywiscie silnik chce remontowac czy to bedzie 2.0 v6 turbo czy 3.0 v6 to remoncik bedzie napewno

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał bastersebek Zobacz post
    240km!!!??? Jak to? W 2.5 lepszy osprzęt czy jak?
    Nie lepszy ale "inny", a konkretnie to komputer. Ma inne czasy wtrysków co powoduje w uproszczeniu mini chiptuning 3-litrówki. A ile ma więcej to nie wiadomo, nikt takiej chyba nie hamował.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Lepiej 3.0 wrzuć. Dużo taniej, a jeśli chodzi o osiągi to jeśli 166 jest z nim szybsza (a jest) to 156 będzie dużo szybsza - zwłaszcza VMAX Poza tym to wolnossący silnik i to jest duża zaleta, bo jeśli masz ambicje i kasę to możesz zawsze turbo z 2.0 tam jeszcze wcisnąć

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Nie lepszy ale "inny", a konkretnie to komputer. Ma inne czasy wtrysków co powoduje w uproszczeniu mini chiptuning 3-litrówki. A ile ma więcej to nie wiadomo, nikt takiej chyba nie hamował.
    Hamował. Są na youtube 2 filmiki. Podobno 239km. Momentu nie pamiętam. Ja żałuje, że jak mi je**ął stary 2.5 to nie kupiłem 3.0 tylko kolejne 2.5. To by była rakieta.

    - - - Updated - - -

    http://www.youtube.com/watch?v=EZ-nWONnPiU jest

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał Morbob Zobacz post
    Ja żałuje, że jak mi je**ął stary 2.5 to nie kupiłem 3.0 tylko kolejne 2.5. To by była rakieta.
    I miałbyś prawie GTA

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    Możesz próbować ożenić 3.0 z budą od 2.0Ts , ale według mnie za dużo roboty. Musisz pamiętać, że sam silnik to nie wszystko , zawieszenie o ile amory te same to sprężyny już inne ( cięższy silnik) hamulce , bo przy takie mocy powinno być już coś lepszego. Ja też kiedyś myślałem o swapie na 2.5 z 1.8 ts ale jak usiadłem i na chłodno policzyłem to gra nie warta świeczki z bólem serca ożeniłem 1.8 i kupiłem 2,5 a teraz przygotowuje się do swapu na 3.0 w przyszłym roku myśle zagość.

    Jak do tej pory wsadziłem sprężyn eibach czerwone -30mm żeby byłą sztywniejsza, stabilizatory przedni oraz tylny od GTA , tylne tarcze również od GTA 276mm (wcześniej były 251mm) , przednie hamulce brembo już czekają na adaptery no i tapicerki z GtA również nie mogłem sobie odmowić . Tak , że kolego pamiętaj, że swap na mocny motor to nie tylko silnik, jakoś to musi się prowadzić i czymś te konie trzeba wyhamować, tak , że polecam się do takiego zabiegu przygotować a nie jak niektórzy od dupy strony zaczynać

    P.s pamiętaj ,że oprócz silnika jest jeszcze skrzynia i o ile do ts'a kosztuje grosze to skrzynia to V'ki kosztuje pratycznie tyle co sam silnik (2,5) bo 3.0 droższe są a jak kupisz auto z silnikiem 2,5 to skrzynie już masz a jak chcesz ad razu załadować 3.0 to możesz nawet pokusić się i poszukać jakiejś z uszkodzonym motorem byle by skrzynia była dobra i blacharka a ( bo skrzynia od 2,5 pasuje do 3.0)
    Ostatnio edytowane przez Loco ; 18-06-2013 o 06:44


    Było
    AR 156 1.8ts
    AR 156 2,5V6
    FIAT CROMA II 1.9 150KM automat

    JEST
    AR 166 3.2V6 FL
    VOLVO V70 III 2.0F 2010r

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  3. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  4. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56
  5. SWAP z 2.5 na 3.0 24V
    Utworzone przez h0se166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 09:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory