Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Piszczenie paska klinowego

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    Cytat Napisał KlaudioOs Zobacz post
    w Tytule błąd jest, alfy nie mają pasków klinowych, tylko wielo rowkowe .
    Tzw.Mikro ale kolego nie każdy może o tym wiedzieć,;

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    klinowe to w maluchach

  3. #13
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
    Postów
    55

    Domyślnie

    Witam ponownie. Niestety ale po kilku miesiącach piszczenie powróciło. Byłem wczoraj na kanale i ściągnąłem pasek, by sprawdzić czy któreś koło, bądz rolka nie ma bicia/luzów. Otóż leciutkie mają dwa, dosłownie minimalne ledwo odczuwalne, a mianowicie rolka prowadząca i koło od klimy. Dodam, że piszczenie ustępuje (ale tylko na ok. 30 sek) po psiknięciu na pasek np. plakiem, bądź na którąkolwiek część układu, lub po przejechaniu kilku kilometrów ustępuje prawie całkowicie. Którą część wymienić? I nie pokoi mnie "spocony" silnik od dołu, zauważyłem to na kanale, czy to normalne? Na moje oko wyciek jest rurki od bagneta, przy łączeniu sie z miska olejową - zdjęcie w linku http://jpghost.pl/WP-20130531-001_1370084355/

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Mam pytanie odnośnie marek części. Mam do wyboru taki zestaw od "italtechnik": http://allegro.pl/napinacz-pasek-rol...302384466.html czyli rolka i napinacz SNR a pasek Goodyear. Drugą opcja jest złożnie samodzielne zestawu: pasek Dayco, rolka Rouville, napinacz Dayco. Cena pierwszego to 210 zł, a drugiego o ok. 40 zł więcej. Który zestaw czy bez różnicy? SNR podobno jest wkładane do aut m.in. z Francji na pierwszy montaż i jest OK.

    Jak oceniacie pasek marki Bosh? Dobre robi czy lipa?

    Maleńo o Febi znalazłem - sensowna firma czy....? Chodzi o napinacz.

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar blandor
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie
    Auto
    BYŁA ALFA ROMEO 147 2.0 TS 2002r JEST TOLEDO 2 2.3 v5
    Postów
    483

    Domyślnie

    kolego pewnie znowu piszczy Ci pasek a nie rolka. Sam tlumaczysz ze jak psikasz na pasek to sie wycisza a przeciez wtedy nie pryskasz na lozyska rolek... Odnośnie oleju który tam wycieka to albo nie trzyma ta uszczelka od bagnetu albo po prostu jak sprawdzasz olej i wkladasz bagnet to czasami sie zdarza ze nie trafisz za pierwszym razem i to co bylo na bagnecie scieka po rurce na dol i tak to wyglada.

  6. #16
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    AR 156 2.0 TS
    Postów
    3

    Domyślnie

    Zapytam, bo nic podobnego nie znalazłem
    Piszczy pasek popsikam WD40 cisza. ale... jak właczę klimę światła to napięcie ładowania leci na 12,6 V normalnie bez obciążeń 13,8V regulator czy ślizga się pasek?

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar RoBeRt 147
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Ostrów Wlkp./ Kalisz
    Auto
    ALFA 147 2002r.1.9JTD 8V 115KM 6b ;)
    Postów
    646

    Domyślnie

    Cytat Napisał cipun1 Zobacz post
    Zapytam, bo nic podobnego nie znalazłem
    Piszczy pasek popsikam WD40 cisza. ale... jak właczę klimę światła to napięcie ładowania leci na 12,6 V normalnie bez obciążeń 13,8V regulator czy ślizga się pasek?

    WD40 na gumę... pogratulować.... czy się ślizga czy nie wymień go od razu po tym zabiegu...
    a co do samego napięcia to normalne ze jak obciążysz układ to napięcie spadnie...

    a co do samego piszczenia to mam ostatnio problem... cykliczne piszczenie gdzieś na pasku... wraz ze wzrostem obr. silnika częstotliwość piszczenia rośnie... pasek wymieniłem była cisza na jakiś tydzień może dwa... pasek DAYCO, rolke prowadzącą wymieniałem jakoś latem na RULIVE...
    pytanie brzmi takie cykliczne piszczenie to może być od paska?

  8. #18
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Zdejmij pasek, odpal silnik i będziesz miał odpowiedz

    Już któryś raz czytam o wymianie paska czy jednej rolki. Ja wymieniłęm dodatkowo napinacz. Silnik kulturalniej pracuje, nic nie piszczy, nie stuka. Wszystko Dayco.

Podobne wątki

  1. Rwanie paska klinowego 1.9 JTD '98
    Utworzone przez harry w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-07-2013, 09:50
  2. Rolki paska klinowego 1.9 JTD 115 KM
    Utworzone przez grabsoon w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-06-2012, 09:10
  3. Zdjęcię paska klinowego 1.9 JTD 8V
    Utworzone przez smooder w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-05-2011, 18:16
  4. [145] Napinacz paska klinowego
    Utworzone przez mlodyrhx w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-03-2009, 11:47
  5. [155] Rolka od paska klinowego
    Utworzone przez KUBAS w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 02-03-2009, 19:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory