Strona 38 z 418 PierwszyPierwszy ... 28293031323334353637383940414243444546474888138 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 371 do 380 z 4180

Temat: Kosmetyka Alf - doradztwo,porady,Twój arsenał itd

  1. #371
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar stecek
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Namysłów / Wrocław
    Auto
    Była: 147 FL, Giulietta 2.0 JTDm Jest: Gje Te klekot
    Postów
    249

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    To ciekawe - dla mnie biała gąbka od flexipads była strasznie ciężka do opanowania - zupełnie się nie dopasowywuje do kształtu panelu. Futrem za to pracuje się jak miękkim padem, a do tego panele się nie grzeją.
    Z czego masz futro bo chyba spróbuje jeszcze raz

  2. #372
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał stecek Zobacz post
    Z czego masz futro bo chyba spróbuje jeszcze raz
    Futro od Flexipads - http://detailershop.pl/pl/p/Flexipad...skie-130mm/422 I małe do kompletu.
    Może też istotne jest to, że używam na miękkim Backingplate, też od flexipads. (białe)

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  3. #373
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    A że tak zapytam bo jeszcze maszyny nie mam , lecz zastanawiam się nad DA , jakim padem nakładacie cleaner i wosk/sealant , i co to za różnica , rotacja do DA przy nakładaniu cleaner,wosku (wiem jaka w korekcie) ale w normalnym wypracowywaniu wosku na miękkim padzie też można zrobić krzywdę lakierowi rotacją ?>
    http://s1.zmniejszacz.pl/113/imag0615__586673.jpg

  4. #374
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Wosk maszyną?

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  5. #375
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar stecek
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Namysłów / Wrocław
    Auto
    Była: 147 FL, Giulietta 2.0 JTDm Jest: Gje Te klekot
    Postów
    249

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Wosk maszyną?
    można tylko po co :| ? Wosk nakładany ręcznie to największa frajda taka wisienka na torcie po dniach męczarni nad doprowadzaniem lakieru do perfekcji, natomiast cleaner nakładam maszyną bo zdecydowanie lepszy efekt niż ręcznie. Jadę z nim praktycznie do całkowitego wprasowania w lakier dla mnie wtedy najlepszy efekt.

  6. #376
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Wosk maszyną?
    A co w tym dziwnego ?

    - - - Updated - - -

    stecek no dobra ale odpowiedz mi na pytanie z rotacją i DA
    http://s1.zmniejszacz.pl/113/imag0615__586673.jpg

  7. #377
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar stecek
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Namysłów / Wrocław
    Auto
    Była: 147 FL, Giulietta 2.0 JTDm Jest: Gje Te klekot
    Postów
    249

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damian156JTD Zobacz post
    A co w tym dziwnego ?

    - - - Updated - - -

    stecek no dobra ale odpowiedz mi na pytanie z rotacją i DA
    DA(Dual Action polerka orbitalno / rotacyjna) jak dla mnie jako druga, ja mam swoją rotacyjną Lare EPL-11 i jestem zadowolony, cleaner, glaze, sealant na lajcie na miękkim padzie nałożysz, nie jest tak wspaniale jak DA ale też nie robisz tego codziennie. Jeżeli Cie stać na dwie maszyny to tak ale też nie widzę sensu. Jeżeli robiłbyś po 10 polerek w miesiącu to jasne ale tak to trochę nad wyraz. Brałbym rotacyjną sam też od takiej zaczynałem i lakieru nie spaliłem.

  8. #378
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    dzięki za odp , to wybiorę rotacje , do tego jest tańsza
    http://s1.zmniejszacz.pl/113/imag0615__586673.jpg

  9. #379
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał stecek Zobacz post
    można tylko po co :| ? Wosk nakładany ręcznie to największa frajda taka wisienka na torcie po dniach męczarni nad doprowadzaniem lakieru do perfekcji, natomiast cleaner nakładam maszyną bo zdecydowanie lepszy efekt niż ręcznie. Jadę z nim praktycznie do całkowitego wprasowania w lakier dla mnie wtedy najlepszy efekt.
    Cleaner-a nie komentuję bo się wszystko zgadza.
    Nakładanie wosku maszyną wydaje mi się trochę dziwne, przecież to aplikatorem zajmuje klika minut poza tym wosk nakłada się i zostawia żeby wysechł i związał z lakierem - tego się nie trze, więc użycie polerki wydaje mi się conajmniej dziwne.
    Ostatnio nawet próbowałem nakładania paluchami - to dopiero jest fajna zabawa można sobie pogłaskać autko

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  10. #380
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar stecek
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Namysłów / Wrocław
    Auto
    Była: 147 FL, Giulietta 2.0 JTDm Jest: Gje Te klekot
    Postów
    249

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Cleaner-a nie komentuję bo się wszystko zgadza.
    Nakładanie wosku maszyną wydaje mi się trochę dziwne, przecież to aplikatorem zajmuje klika minut poza tym wosk nakłada się i zostawia żeby wysechł i związał z lakierem - tego się nie trze, więc użycie polerki wydaje mi się conajmniej dziwne.
    Ostatnio nawet próbowałem nakładania paluchami - to dopiero jest fajna zabawa można sobie pogłaskać autko
    też próbowałem zainspirowany jednym z odcinków Drive Clean z AMMONYC.COM

Podobne wątki

  1. Twój pomysł na bodykit / ospoilerowanie..
    Utworzone przez Mariusz AutoDS w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 82
    Ostatni post / autor: 10-12-2018, 19:48
  2. pioneer prosba o doradztwo
    Utworzone przez masters85 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 16:43
  3. Sprzedac czy naprawiac silnik prosze o doradztwo !!
    Utworzone przez szczuras w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-09-2012, 20:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory