Futro od Flexipads - http://detailershop.pl/pl/p/Flexipad...skie-130mm/422 I małe do kompletu.
Może też istotne jest to, że używam na miękkim Backingplate, też od flexipads. (białe)
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
A że tak zapytam bo jeszcze maszyny nie mam , lecz zastanawiam się nad DA , jakim padem nakładacie cleaner i wosk/sealant , i co to za różnica , rotacja do DA przy nakładaniu cleaner,wosku (wiem jaka w korekcie) ale w normalnym wypracowywaniu wosku na miękkim padzie też można zrobić krzywdę lakierowi rotacją ?>
Wosk maszyną?
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
można tylko po co :| ? Wosk nakładany ręcznie to największa frajdataka wisienka na torcie po dniach męczarni nad doprowadzaniem lakieru do perfekcji, natomiast cleaner nakładam maszyną bo zdecydowanie lepszy efekt niż ręcznie. Jadę z nim praktycznie do całkowitego wprasowania w lakier dla mnie wtedy najlepszy efekt.
DA(Dual Action polerka orbitalno / rotacyjna) jak dla mnie jako druga, ja mam swoją rotacyjną Lare EPL-11 i jestem zadowolony, cleaner, glaze, sealant na lajcie na miękkim padzie nałożysz, nie jest tak wspaniale jak DA ale też nie robisz tego codziennie. Jeżeli Cie stać na dwie maszyny to tak ale też nie widzę sensu. Jeżeli robiłbyś po 10 polerek w miesiącu to jasne ale tak to trochę nad wyraz. Brałbym rotacyjną sam też od takiej zaczynałem i lakieru nie spaliłem.
dzięki za odp , to wybiorę rotacje , do tego jest tańsza
Cleaner-a nie komentuję bo się wszystko zgadza.
Nakładanie wosku maszyną wydaje mi się trochę dziwne, przecież to aplikatorem zajmuje klika minut poza tym wosk nakłada się i zostawia żeby wysechł i związał z lakierem - tego się nie trze, więc użycie polerki wydaje mi się conajmniej dziwne.
Ostatnio nawet próbowałem nakładania paluchami - to dopiero jest fajna zabawamożna sobie pogłaskać autko
![]()
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."