Ten sam co tobie nabijało mi non stop egr,czujnik doladowania,przepływke. Przeczytaj temat o MCSF który Ci podrzuciłem bo przyczyn może być kilka jak sam widzisz.
Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)
Moje Paniehttp://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html
Koledzy pomocy, już nie mam siły, sprawdziłem juz wszystko co mozliwe, wężyki, drugi overboost, drugi czujnik cisnienia, turbina była rozbierana, EGR zaślepiony i nie mam już pomysłów co to może być...
Źle wyregulowane cięgno od turbiny
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Ja miałem identyczną sytuację, ten sam błąd i "fachowiec" z TMIN postawił na przepływkę (miałem duże różnice w masie powietrza). Sam sprawdziłem gruchę i też za wolno wracała. Wymieniłem przepływkę i overboost. Autko wróciło do życia.
Jeśli to nie pomoże to pada turbina.
mam nowy overboost do pogonki...kupilem do siebie ,ale moj okazal sie dobry i zalozylem spowrotem.
A sama gruchę sprawdziłeś ?
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
hmm w jakim sensie gruche? szpec który rozbierał i oglądał turbine ( byłem przy tym) oglądał gruchę też i mówił ze wszystko ok.
Turbo raczej nie pada bo wszystko z nim w porzadku.
Myślę też nad tą regulacja tego cięgna gdyz był zdziwiony że u mnie było wkręcone na max. Trzeba wyjąc turbo zeby to ustawić?
No to pewno kwestia cięgna. nie trzeba wyciągać. Teoretycznie potrzebny jest do tego przyząd ale da sie to ustawić bez niego.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Problem niestety nadal nie rozwiązany, podmieniałem juz 2 przepływki, 4 zawory i nadal to samo, cięgno na gruszce było przestawiane i też bez zmian, jedyną opcją jaka mi została to podmienić gruszke od turbo bo dosc wolno wraca, powiedzcie gdzie kupie gruszke do alfy bo nigdzie nie moge znaleźć?