Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Błąd P0238 i brak mocy do 2 tyś obr (Wykres z hamowni)

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fafner
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 03r.
    Postów
    58

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jony88 Zobacz post
    Przed demontażem turbiny sprawdź czujnik doładowania u mnie grucha też wolna wracała też myślałem,że turbo trzeba będzie sprawdzić ale wymieniłJakem czujnik doładowania i auto odzyskało pełną moc. Jak masz kogoś z okolicy z takim samym silniczkiem możesz podmienic na chwile i zobaczysz.

    A powiedz mi jaki numer błędu Ci wyrzucało?

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Ten sam co tobie nabijało mi non stop egr,czujnik doladowania,przepływke. Przeczytaj temat o MCSF który Ci podrzuciłem bo przyczyn może być kilka jak sam widzisz.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fafner
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 03r.
    Postów
    58

    Domyślnie

    Koledzy pomocy, już nie mam siły, sprawdziłem juz wszystko co mozliwe, wężyki, drugi overboost, drugi czujnik cisnienia, turbina była rozbierana, EGR zaślepiony i nie mam już pomysłów co to może być...

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Źle wyregulowane cięgno od turbiny
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar largo
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 147 1,9 jTD 2004r 154 KM (fabr 115KM)
    Postów
    491

    Domyślnie

    Ja miałem identyczną sytuację, ten sam błąd i "fachowiec" z TMIN postawił na przepływkę (miałem duże różnice w masie powietrza). Sam sprawdziłem gruchę i też za wolno wracała. Wymieniłem przepływkę i overboost. Autko wróciło do życia.
    Jeśli to nie pomoże to pada turbina.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    mam nowy overboost do pogonki...kupilem do siebie ,ale moj okazal sie dobry i zalozylem spowrotem.

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    A sama gruchę sprawdziłeś ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fafner
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 03r.
    Postów
    58

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    A sama gruchę sprawdziłeś ?
    hmm w jakim sensie gruche? szpec który rozbierał i oglądał turbine ( byłem przy tym) oglądał gruchę też i mówił ze wszystko ok.


    Turbo raczej nie pada bo wszystko z nim w porzadku.

    Myślę też nad tą regulacja tego cięgna gdyz był zdziwiony że u mnie było wkręcone na max. Trzeba wyjąc turbo zeby to ustawić?

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    No to pewno kwestia cięgna. nie trzeba wyciągać. Teoretycznie potrzebny jest do tego przyząd ale da sie to ustawić bez niego.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fafner
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 03r.
    Postów
    58

    Domyślnie

    Problem niestety nadal nie rozwiązany, podmieniałem juz 2 przepływki, 4 zawory i nadal to samo, cięgno na gruszce było przestawiane i też bez zmian, jedyną opcją jaka mi została to podmienić gruszke od turbo bo dosc wolno wraca, powiedzcie gdzie kupie gruszke do alfy bo nigdzie nie moge znaleźć?

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Wykres z hamowni
    Utworzone przez method w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11-12-2016, 17:50
  2. Wykres z hamowni V 6 lpg
    Utworzone przez Piotriix w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-03-2010, 14:40
  3. wykres z hamowni prosze o pomoc
    Utworzone przez set669 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-07-2009, 09:39
  4. Wykres z hamowni - jak oceniacie ?
    Utworzone przez cezary156 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-06-2009, 22:38
  5. Pomocy brak mocy o 30 koni mniej , pomiar z hamowni
    Utworzone przez konradkola w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-05-2009, 22:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory