Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Temat: regeneracja turbiny

  1. #21
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    osoby co po pół roku wywalą znowu te 800-900zł .
    Od czegoś jest jeszcze gwarancja...

  2. #22
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    regeneracja turbin 1749VB to jak dla mnie śmiech na sali. Oczywiście są ludzie co są zadowoleni i jeżdżą rok czy dwa. Ale producent nie posiada w sprzedaży części zamiennych tej turbiny więc domyślcie się skąd a może z czego są te części w waszych zregenerowanych turbinach
    Oczywiście, że masz rację. Od bodajże 2004 roku Garrett nie produkuje i co logiczne nie sprzedaje zestawów naprawczych ani innych części do turbin. Regeneruje się turbiny na częściach używanych innych turbin lub na totalnych podróbach. Z resztą przez te właśnie podróby Garrett zastosował politykę "Non-Repair Policy". Do turbin wkładano złom jako nowe części, a winę zwalano na Garretta. Cierpiał ich image i silniki klientów.

    Oto oficjalne oświadczenie Garretta -"Non-Repair Policy" (ze strony oficjalnego dystrybutora):

    "Honeywell Garrett 'new only' replacement policy.
    The complexity of the Garrett VNT™ turbocharger means that any attempt to remanufacture could lead to potentially serious problems. To safeguard customers' interests, Garrett will only provide new replacement turbocharger units for VNT™ technology. That is why Turbo Dynamics, as an official Garrett Authorised Turbo Specialist, only supplies brand new VNT turbochargers instead of remanufactured units."

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał zieloo007 Zobacz post
    nie spotkałem się z opinią negatywną dot. regeneracji. Każdy robi to co uważa, ja za 3 tyś wole kupic coś innego. A regeneracja po coś jest. Przekładnię kierowniczą tez kupujesz nową? A przecież też się regeneruje i służy później na wiele wiele lat.
    Tylko części przekładni kierowniczej raczej nie wpadną ci pod zawory i raczej nie dostaną się do cylindra Ale niektórzy lubią adrenalinę. Jedni skaczą na spadochronie inni regenerują turbiny
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 07-05-2013 o 22:37
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #23
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Ja latałem Seatem na regenerowanym Garrecie przez 4 lata i wszystko było cacy (a nie była to seria).

    P.S.
    W starej ukręcił się wirnik

  4. #24
    Użytkownik Embrion Avatar kuncol89
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 85KW 2001
    Postów
    4

    Domyślnie

    Witam wszystkich! Ostatnimi czasy (tj. weekend majowy), postanowiłem zadbać i doinwestować swoje auto. Wymieniłem przednie wahacze, końcówki itd., rozrząd, pompę wspomagania ukł. kierowniczego i termostat- czyli wszystko to, co typowe dla alfy 156 jtd 115KM. Wczoraj (dzień po odbiorze auta od mechanika po rozrządzie), wracając z pracy zobaczyłem za sobą biały dym. zatrzymałem się, dymienie ustało. Jadąc dalej auto nagle osłabło, zaczęło charczeć ale tylko podczas jazdy/ pod obciążeniem i przy obrotach powyżej 2000 obr./ min, chmura jeszcze bielsza i gęstsza ( jak habemus papam :p). Podejrzenie- turbo! Dziś zdjąłem rurę do IC a tam sucho, zdjąłem wydech i tam ukazał mi się olej. Diagnoza potwierdzona! Nie ukrywam, 1000-1200zł na chwilę obecną po ostatnich wydatkach to dla mnie spore obciążenie a auto potrzbuję do dojazdów do pracy. Moje pytanie brzmi: czy znacie i co ważne polecacie jakiś zakład, który zregeneruje to taniej? lokalizacja nie ma znaczenia w dobie dostaw kurierskich... Z góry dzięki, Pozdr

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    kilka sztuk bralem od nich, do dzis lataja http://www.turbo-charger.pl/
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  6. #26
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Podjedź do Nagórskiego w Łęczycy, on sie zna i na pewno nie zedrze z Ciebie...

    http://www.asonagorscy.best.net.pl/

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    147 1,9JTD 115KM
    Postów
    34

    Domyślnie

    Witam,
    ja regenerowałem w http://inter-turbo.pl za 850,00 zł puki co przejechałem 2000km i super - polecam.

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kamillll
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    159 1.9 16v 177HP@402nm by @sdero
    Postów
    488

    Domyślnie

    jakieś info z terenu śląskiego? teraz mnie to czeka i fajnie by było zrobić tanio i dobrze ktoś coś poleci?

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamillll Zobacz post
    ... zrobić tanio i dobrze ...
    turbina to nie proszek DOSIA - tanio=tymczasowo na kilka tys km
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #30
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Oczywiście, że masz rację. Od bodajże 2004 roku Garrett nie produkuje i co logiczne nie sprzedaje zestawów naprawczych ani innych części do turbin. Regeneruje się turbiny na częściach używanych innych turbin lub na totalnych podróbach. Z resztą przez te właśnie podróby Garrett zastosował politykę "Non-Repair Policy". Do turbin wkładano złom jako nowe części, a winę zwalano na Garretta. Cierpiał ich image i silniki klientów.
    Nic nie cierpiało, a wręcz przeciwnie na dobrze zregenerowanej turbosprężarce przejedziesz tyle ile na nowej z fabryki jak nie więcej (autopsja), nie mówie tutaj o firmach "karzak", które robią szybko i tanio.... A odnośnie teog wpisu o firmie Garrett. To wiesz dlaczego wymyślili sobie taką durną polityke? Po to aby wciskać ludzią nowe turbosprężarki za cene 2, czy 3 krątną regeneracji. Na czymś w końcu trzeba zarobić...

Podobne wątki

  1. Regeneracja turbiny!!!
    Utworzone przez Cycu w dziale 156
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 12-11-2020, 20:12
  2. [159] Regeneracja turbiny.
    Utworzone przez kejml90 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-11-2015, 15:19
  3. Regeneracja Turbiny
    Utworzone przez kazur22 w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-12-2013, 16:34
  4. regeneracja turbiny
    Utworzone przez Dj_Direct w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-02-2013, 14:06
  5. [166] Regeneracja turbiny
    Utworzone przez koles_02 w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 25-11-2011, 18:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory