Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Wiatrak chłodnicy wgl nie kręci.

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 sedan 2.0 TS
    Postów
    22

    Domyślnie Wiatrak chłodnicy wgl nie kręci.

    Moja kochana Alfa Romeo 156 2.TS. 150 km. Grzeje się ;(

    Pewnego dosyc ciepłego dnia wracałem swoją bellą od teściowej i co najdziwniejsze temperatura pokazywała 120 stopni zatrzymałem swoją bellę ostygła i tak pare razy i wróciłem do domu.

    Podczas stania i stygniecia na mieście zauwazyłem, że mimo temperatury 120 stopni wiatrak się nie kręcił co mnie bardzo zdziwiło.

    W domu po dłuzszych oględzinach ze szwagrem doszliśmy do takiego wniosku.


    Wentylator działa na sucho daliśmy mu napięcie kręcił.

    przekaźniki nasmarowane, wyczyszczone czyli powwino byc okej.

    termostat był wymieniany niedawno.

    rury górne i dolne były ciepłe chłodnica tak samo zeberka były gorące.

    chłodnica była odpowietrzana i to kilka razy płyn tez był świezutki lany.

    wentylator nawet się nie załacza przy odpaleniu klimy ;(

  2. #2
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    badanie temp za pomocą programu ? było ?
    czy opieramy się na wskazaniach zegarka w kabinie ?

    - - - Updated - - -

    test przekaźników bez komp opisywałem kilka razy ... też do sprawdzenia w kilka minut

    - - - Updated - - -

    wypiąć czujnik temp cieczy z termo
    powinno wtedy opalić went na I biegu na chwilę potem II bieg
    wyjmujemy przekaźnik II biegu - wtedy powinien działać tylko I

    tak w skrócie








  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 sedan 2.0 TS
    Postów
    22

    Domyślnie

    Juz zlokalizowałem przyczynę problemu .
    były to styki od przekaźnika. Gdy zdejmowałem pokrywe od przekaźników nagle wiatrak ruszył. więc grzebałem dalej dalej aż udało mi sie zlokalizowac dokladnie przyczynę problemu są ta przewody które są w miejscu wkładania przekaznika. Coś mi skubane nie chcą łaczyc podczas poruszania przewodami od przekaznika wiatrak sie odpala i za chwile przestaje więc to raczej wina przewodów.

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar szejk
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Zachodniopomorskie/Lubuskie
    Auto
    Alfa 159 2.4 210km Q4/159 2.0 JTDM TI
    Postów
    364

    Domyślnie

    Powypinaj przekaźniki, poodsuwaj wszystko od obudowy i oglądaj, szukaj przetarć, zieleni, pęknięć. Coś tam musi siedzieć

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 sedan 2.0 TS
    Postów
    22

    Domyślnie

    Dodatkowo zauwazyłem ze dwa kabelki które są podłączone do chłodnicy coś nie łaczą.
    Tzn wykreciłem to coś z chłodnicy prawdopodobnie rezystor czy cos w tym stylu i okazało się ze membrana jest cała rozwalona i to było przyczyną całego zamieszania.
    No cóz Moja bella dostanie nową częsć.
    Juz widze jak jej się światła świecą ;D

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 19-05-2014, 08:51
  2. Nie wyłącza sie wiatrak chłodnicy? AR 156 2.0
    Utworzone przez Bartek19Bwa w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-10-2012, 22:53
  3. Wiatrak chłodnicy - problem.
    Utworzone przez Michu89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 07-02-2012, 09:10
  4. [156] Wiatrak chłodnicy przy włączonej klimie
    Utworzone przez destikero w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 17:37
  5. [155] wiatrak chłodnicy nie chce się wyłączyć
    Utworzone przez qwedsa123 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-09-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory