Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: [155] Benzyniak klekocze jak diesel

  1. #1
    lukasjed
    Gość

    Domyślnie [155] Benzyniak klekocze jak diesel

    W Alfie 155 2.0TS (LPG) dziwnie klekocze mi silnik jakby dizlowski (stuka jak gdyby w drugim cylindrze od rozrządu). W płynie chłodnicy jest gęsta maź jakby olej. Spód silnika sprawdzałem, panewki w porządku, góra nie sprawdzana. Wie ktoś może co to za przyczyna? Podejrzewam tez, że muszę wymienić uszczelkę pod głowicą. Orientuje się ktoś gdzie taką mogę kupić, jaka będzie odpowiednia i ile może kosztować? Z góry dzięki za wszelką pomoc

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    146 1,6 Ts 2000r
    Postów
    133

    Domyślnie

    za klekot odpowiedzialny wariator, zapewne do wymiany , najlepiej wymienić razem z rozrządem

  3. #3
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Napewno masz przepaloną uszczelkę pod głowicą kupisz ją naprzykład w CERMOTOR około 150zł

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #4
    piotrsobon
    Gość

    Domyślnie

    Wariator, i uszczelka pod głowicą.
    Wymień te dwie rzeczy i przepłucz układ chłodzenia.

  5. #5
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Tak tylko z tego co widze kolega ma 2.0 8V a tam wariatora sie ni kupi jedynie uzywany Moze bedzie trzeba zmienic płytki do regulacji luzu zaworowego. Sprawdz stan rozrzadu wałków itp. moze sie powycierało.

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    146 1,6 Ts 2000r
    Postów
    133

    Domyślnie

    a i można poprobować z zestawem naprawczym do wariatora, słyszałem że tanio to wychodzi, ale nie wiem czy właśnie do takiego waryjota będzie można jeszcze w serwisie dokuoić

  7. #7
    lukasjed
    Gość

    Domyślnie

    Po rozebraniu okazało się, że rozsypała się uszczelka - mechanik powiedział, że w życiu nie widział, żeby jakiś samochód jeździł na takiej uszczelce (zostały z niej tylko części metalowe, reszta się rozleciała). O dziwo samochód jeździł normalnie bez utraty mocy - nadal palił opony i elegancko kręcił do 6000 obrotów. Jedyne co nie pasowało to ten dziwny odgłos co się ostatnio pojawił. Uszczelka już zamówiona. Rozrząd i zawory wyglądają jak nowe - nie ma na nich żadnej ryski, wariator też jest sprawny. Po założeniu uszczelki i przepłukaniu układu chłodniczego dam znać czy pomogło

Podobne wątki

  1. Diesel po rozgrzaniu klekocze za głośno
    Utworzone przez FoX12345 w dziale 147
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 13-05-2015, 10:10
  2. Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-03-2015, 17:04
  3. Alfa Romeo 159 1.9 Diesel VS GT 1.9 Diesel
    Utworzone przez damiansmoke w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 25-10-2014, 10:23
  4. 156 [klekocze jak stary diesel] :D
    Utworzone przez m4rk w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 27-04-2011, 19:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory