Tak czy siak, dystans....
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Nie trze ani przy skręcie, ani z tyłu o podstawę sprężyny, ani o nadkole. Wyłącznie bokiem opony o zwrotnice.
W mojej ocenie to nie problem opony tylko ET. Ślady po gumie wskazują że szerokość 215/45 mogło by trzeć jeszcze bardziej.
Ile mm z przodu a ile mm z tyłu by koła były +/- równo z błotnikiem?
a sprawdzałeś po przeciwnej stronie?
może zwrotnica wygięta?
Po przeciwnej koła nie zdejmowałem, ale myślę że jest to samo. Palec nie wchodzi między oponę a zwrotnice.
Zresztą... wahacz górny fabryczny TRW, dolne też fabryczne TRW, nawet klocki hamulcowe z logo Alfy... Słowem nie ruszane od nowości, a auto jest rodzynem z przebiegiem 50tyś km... Dzwona też nie miało.
Musiał sie pochwalić jaki to rodzyn. Co do dystansow to jakiś kalkulator Et by sie przydal. Jak dasz po 10mm to powinno być ok.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
wahacze nie mają nic do odległości koła od zwrotnicy
Wpisz w google kalkulator ET i wybierz pierwsx link
- - - Updated - - -
Wpiszesz swoje dane i np felgi 7,5" i ET35 i zobaczysz o ile masz swoje głębiej.
- - - Updated - - -
http://www.felgi.pl/narzedzia-do-fel...lator-et-felgi
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
http://www.willtheyfit.com/ - kalkulator i opon i felg .
http://www.felgi.pl/narzedzia-do-fel...lator-et-felgi - kalkulator ET/felg
PS . Powodem tarcia jest na bank ET bo opona 205/50 to przecież nie taki balon i na dodatek wąska . Jak jest ET 43,5 czy coś koło tego to dystans 10mm i przy 7,5 cala nie ma prawa przytrzeć . Ale policz se jeszcze w kalkulatorze a może dobierzesz coś "idealnego" . Jako przykład zapodaj felge 7,5-8 cali szeroką o ET35 i w porównaniu to co masz i wyjdzie ci dokładna róznica mm. w tym drugim kalkulatorze