Grzebanie wolnossącego silnika jest problematyczne a zyski nie oszałamiające kasę która chcesz wydać na silnik przeznacz na zawieszenie. Obniż auto kup porządne opony i ciesz jazdą po zakrętach zdecydowanie rozsądniej wydane pieniądze to będą
Grzebanie wolnossącego silnika jest problematyczne a zyski nie oszałamiające kasę która chcesz wydać na silnik przeznacz na zawieszenie. Obniż auto kup porządne opony i ciesz jazdą po zakrętach zdecydowanie rozsądniej wydane pieniądze to będą
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Dokładnie, warto zadbać, aby auto było w 100 % sprawne, a seryjne 1.8 ts na ulicy już robi. Do tej pory jeszcze Vka mnie nie objechała, więc zdrowej nie spotkałem, a to dużo mówi o alfach na ulicach.
Ostatnio edytowane przez patryyyk ; 23-07-2013 o 17:00
Alfa Romeo 156 2.4 JTD SW <-była
AR 156 1.8TS SW <- była
Alfa 159 Q4 <- była
Giulietta 2.0 JTDm <- była
Polska 156 jtd - byla
145 QV - jest
Nitro.
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
Jest na forum wątek o nitro. Ktoś sobie założył i dokładnie opisał proceder.
Do wawy tez mogę podjechać
Ps. Możemy![]()
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."