Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Swap z 2.0 ts na 1.8ts

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Zamierzam nabyć 156
    Postów
    4

    Angry Swap z 2.0 ts na 1.8ts

    Witam padł mi silnik 2.0, mam możliwość nabycia w tanich pieniądzach 1.8 ts w fajnym stanie
    Pewnie powiecie ze taki swap nie ma sensu ale to nie ważne . Moje pytanie jes takie czy silniki te na 100%
    psaują do siebie plug &play tak jak gdzies czytałem w sieci czy może potrzebe sa jakies modyfikacje w wiązce immo itp ?

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    silniki pasują plug and play w immo nic nie musisz zmienić bo komputer zostawiasz ten od 2.0, tak samo jak resztę osprzętu, jedynie w 2.0 inaczej jest mocowany kompresor klimy. A właśnie , że taki swap ma sens ponieważ silnik 2.0Ts jest najbardziej awaryjnym motorem z całej gamy TwinSparków


    Było
    AR 156 1.8ts
    AR 156 2,5V6
    FIAT CROMA II 1.9 150KM automat

    JEST
    AR 166 3.2V6 FL
    VOLVO V70 III 2.0F 2010r

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Zamierzam nabyć 156
    Postów
    4

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź
    Cytat Napisał Loco Zobacz post
    A właśnie , że taki swap ma sens ponieważ silnik 2.0Ts jest najbardziej awaryjnym motorem z całej gamy TwinSparków
    Dlatego też takiego swapa będę robił 1.8 już jest 2.0 prawie wyjęty

    Jeszcze jedno pytanie odnośnie rozrządu czy w silnikach 1.8 i 2.0 sa takie sam paski rolki itp?
    Jeśli tak bardzo by mnie to ucieszyło bo w 2.0 mam rozrząd o przebiegu kilkutysięcy kilometrów a zakupionym 1.8 niestety nie wiadomo ;/

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    2.0 ma pasek balansowy a 1.8 niema z yego co pamietama cała reszta chyba taka sama2.0 to bardzo dobry silnik ale jak sie dba i pilnuje wszystkiegotak samo padni 1.8,jak i 1.6 jak 2.5,ii 3.0jesli nievedzie sie dbałó o poziom oleju ,temperature itpnapewno odczujesz zmiane w mocy

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    Tu się z Tobą szkodniku nie zgodzę porównanie trwałości którego kolwiek z ts'ów a tymbardziej 2.0 który jest najbardziej narażony na zatarcie włąsnie dla teg, że posiada dodatkowe kanały olejowe właśnie dla balnsu z którą kolwiek z v-ek to barbażyństwo żeby zajechać v-ke to już na prawe trzeba się nieźle postarać, a z Ts'ami róźnie bywa czasem się dba a i tak się zesra .


    Było
    AR 156 1.8ts
    AR 156 2,5V6
    FIAT CROMA II 1.9 150KM automat

    JEST
    AR 166 3.2V6 FL
    VOLVO V70 III 2.0F 2010r

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    ale unas w klubie padło i 2.5 ,i 1.6,1.8,2.0 czyli statystyki klubowe wychodzi ze jtd najlepsze

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    I żebyś wiedział, że jtd to najtrwalszy silnik z palety 156 a 2,5 u nas w klubie padło o ile dobrze pamiętam z winy nowego właściciela bo pękl gumowy wąż od chłodnicy a ten jechał nie zwracająć uwagi na temperaturę, jak się z popadł to pewnie na dokładkę zalał gorący silnik zimnym płynem i gotowe. Ale np. o obrócona panewka w 2,5 to bardzo sporadyczny przypadek a już w Ts a właśnie głównie w 2.0 jest to usterka ponad przeciętnie częsta.


    Było
    AR 156 1.8ts
    AR 156 2,5V6
    FIAT CROMA II 1.9 150KM automat

    JEST
    AR 166 3.2V6 FL
    VOLVO V70 III 2.0F 2010r

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    aa 2.5 adamusa miałem na mysli

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adamus
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 GTA Q2 kolor Azzuro nuvola AR 156 2,5 V6 AR145 1,6Ts AR 146 2,0 Ts AR 146 1,9 TD
    Postów
    77

    Domyślnie

    Z panewkami w ts to głównie przyczyna zbyt niskiego stanu oleju w silniku, przeciąganie okresów wymiany oleju oraz pałowanie na zimnym silniku. Ja mam 146 2.0 ts i ma przejechane ponad 280 tys km a panewki są jak nowe bez śladów zużycia.
    A co do mojego 2,5 to raz że było widać po nim że nie było dbane o olej oraz był dosyć mocno zanagażony w środku a po wlaniu dobrego oleju nagar zapchał kanał olejowy w wale

  10. #10
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Zamierzam nabyć 156
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cytat Napisał szkodnik Zobacz post
    napewno odczujesz zmiane w mocy
    to raczej mi nie grozi raczej poczuje wzrost mocy
    Dzięki za wypowiedzi, wracam do garażu działać dalej

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  3. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  4. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56
  5. SWAP z 2.5 na 3.0 24V
    Utworzone przez h0se166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 09:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory