Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Falujace obroty i lekkie zadławienie przed zmianą biegu automat...

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo 3.0 v6 sportronic
    Postów
    26

    Domyślnie

    Albo autor nie umie obsługiwać stopera......

    No sprawdzałem 3 razy i w miarę podobnie, a co do stopera to powiedzmy że przeszedłem szkolenie obsługi... skoro mówicie że to normalne przyspieszenie to ok. Ale dla mnie i tak lipa jeżeli chodzi o ilość koni, poprzednio miałem volvo o mocy 163 km i miało identyczny sprint do 100 jak alfa tylko później wiadomo się już męczyło tylko to był manual, i tu widać przewagę ręcznej skrzyni. Uprzedzając komentarze- nie liczyłem że automat jest lepszy,miałem cicha nadzieje że będzie trochę lepiej... wiadomo że manual lepiej wykorzystuje moc silnika i dla tego zobacze czy da się jeszcze coś wykrzesać z mojej kobyły a jak nie to czeka mnie zmiana auta.... Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

  2. #12
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Na przyszłość przed kupnem auta sprawdź jego parametry nie liczy się moc tylko stosunek mocy do masy. Widać nie za bardzo się na autach znasz i trochę się zawiodłeś. Na dodatek automat w V6 to czterobiegowy. I tu się gubi te 1,5s do manuala. Volvo widocznie było lekkie. To kup sobie 156V6 i nie będziesz zawiedziony

    Jeżeli chodzi o ten czas to i tak nie pojmuję jakim cudem Ci wyszło mniej niż dane fabryczne.

  3. #13
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Zawsze twierdziłem, że w Sportronicach życie zaczyna się powyżej 100km/h. Jak ktoś lubi krótki czas do setki, to najlepiej honda, oczywiście w manualu
    Niestety większość tych aut z dobrym sprintem nagle powyżej 100 dostaje zadyszki, a powyżej 160 to już mała masakra się robi. Takie zestopniowanie skrzyni. Moc, to moc i te 220KM w 3.0 widać właśnie na wysokich prędkościach. Jak mu się pociśnie przy 160 to się pięknie do 200 zbiera, a nie napędza siłą wiatru/górki/woli kierowcy

    A że Sportronic to nie jest DSG (TCT powinienem napisać..), to chyba ogólnie wiadomo.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    Zawsze twierdziłem, że w Sportronicach życie zaczyna się powyżej 100km/h. Jak ktoś lubi krótki czas do setki, to najlepiej honda, oczywiście w manualu
    Niestety większość tych aut z dobrym sprintem nagle powyżej 100 dostaje zadyszki, a powyżej 160 to już mała masakra się robi. Takie zestopniowanie skrzyni. Moc, to moc i te 220KM w 3.0 widać właśnie na wysokich prędkościach. Jak mu się pociśnie przy 160 to się pięknie do 200 zbiera, a nie napędza siłą wiatru/górki/woli kierowcy

    A że Sportronic to nie jest DSG (TCT powinienem napisać..), to chyba ogólnie wiadomo.
    Święta racja. W mieście sportroniciem szału nikt nie zrobi, ale w "szybkiej" trasie już tak Kiedyś nawet kierowcę Ferrari trochę zdenerwowałem
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  5. #15
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał kubicze Zobacz post
    Kiedyś nawet kierowcę Ferrari trochę zdenerwowałem
    hehe to się zdziwił koleś, że mu jakaś "cywilna" Alfa narusza rewir
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie

    I to jest najlepsze
    Każdy myśli: "o alfa.. złom" itp
    A tu narobisz takiemu cwaniaczkowi wstydu bo jednak jest czym jechać (a niepozornym)
    No i u nas zawsze banan na twarzy się pojawi

    Ja tam miałem w 166 2.0TS szału nie bylo ale na trasie też leciała i nie jeden cwaniak sie zdziwił

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Ja w swojej 164 3.0 V6 mam zdjęte oznaczenia z klapy, każdy zgrywa cwaniaka, a co do czego to potem widzę zdziwienie na twarzach

    A wracając do tematu, przepływomierz, może ewentualnie jeszcze sonda... dziwna sprawa, że pomimo tego wyciągasz taki czas do 100km/h.

  8. #18
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tytanowy Zobacz post
    dziwna sprawa, że pomimo tego wyciągasz taki czas do 100km/h
    Tym dziwniejsza, że zazwyczaj Sportronic nawet serii nie trzyma (traci na starcie) i nawet Zeperfs podaje 9s zmierzone dla 3.0
    Ja u siebie jeszcze nie testowałem, ale 2.5 serii nie trzyma (wychodzi coś koło 10s).
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    No własnie, a tu kolega nie dość że zagiął katalogowe przyspieszenie, to jeszcze twierdzi że "muł". Może ma coś zmodyfikowane o czym On sam nie wie, lub po prostu zły pomiar i tyle.

  10. #20
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Zły pomiar i tyle.

Podobne wątki

  1. [159] Problem ze zmianą biegu z D,N,R na P (AR 159 2008 3.2 Q4)
    Utworzone przez AlfTomasz w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-05-2014, 23:12
  2. Falujace obroty w TS
    Utworzone przez subratri w dziale 156
    Odpowiedzi: 1256
    Ostatni post / autor: 24-01-2014, 12:48
  3. [164] falujace obroty
    Utworzone przez cima&paula w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-04-2013, 19:15
  4. falujace obroty
    Utworzone przez dawmaj w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 09:07
  5. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory