dzisiaj sprawdzałem na postoju z włączoną klimą przy obrotach ok 2500 temp wskoczyła do 99 stopni mimo iż wentylatory się załączały na pierwszym i drugim biegu dalej go nie grzałem bo narazie mam wode zalaną po ostatnim wypluciu płynu
dzisiaj sprawdzałem na postoju z włączoną klimą przy obrotach ok 2500 temp wskoczyła do 99 stopni mimo iż wentylatory się załączały na pierwszym i drugim biegu dalej go nie grzałem bo narazie mam wode zalaną po ostatnim wypluciu płynu
Równe 700 g weszło
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk
To prawdopodobnie zadużo sprawdz jakie ciśnienie nabija sprężarka klimy powinno być 10 barów .Fabryka każe nabijać 650 g. maszyna Valeo ma zaprogramowane 700g.Przy zbyt dużym ciśnieniu bardzo śię nagrzewa chłodnica klimy .
pawel164
To nie to, klima swoją drogą ale to ślepa uliczka.
Kolego wymieniałeś razem z rozrządem pasek osprzętu (ten co napędza pompe wspomagania, alternator, klimatyzację i... pompę wody)? Jak masz stary i wyślizgany to może się ślizgać gdzieś na rolkach i taki jest tego efekt.
Tak też był wymieniany pasek. Co do klimy to grzała się nawet jak było 500 g czynnika. Ale dla pewności sprawdzę go jutro. Ogólnie jutro chce wypłukać cały układ i zalać płynem tylko czy sa jakieś specjalne środki do płukania?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk
no wiec sprawa wyglada tak wylałem stary płyn żur jak nie wiem co zalalłem odkamieniacz do chłodnic wg instrukcji następnie wylałem i zalałem płynem jak narazie spokoj
w sumie wymiana płynu najtansza. A moze uszczelka pod głowica? ja tak mialem w 2.5
No idzie sie wkur.... Znowu sie zagrzała i to na 100 % jest wina wentylatora który się nie załączył tylko gdzie dalej szukać problemu przekaźniki wymienione czujnik temp wody opornik wentylatora ... I nie ma reguły raz się załącza a czasami nie ma ktoś mądry pomysł gdzie szukać problemu ?