Jak w temacie. Co obok silnika trzeba wymienic?
Jak w temacie. Co obok silnika trzeba wymienic?
Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento
Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża
Wszystko oprócz karoserii i hamulców. Sprzedaj i kup.
Przeciez to sa te same hamulce... Stąd swapy na brembo.
Ja bym jednak hamulce zmienił...
Zresztą tak samo jak 2.5 na 3.0![]()
sie wie![]()
1.8 miały pojedyńczą pełną tarczę a 2.0 i 2.5 miały takie same. Po lifcie chyba cos tam się zmieniło.
Jeżeli chcesz robić takiego swapa na V6 to szukaj dawcy w całości bo sam silnik to pikuś
Ale Rozrabia
156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
Blue cosmo
Po lifcie wnętrza 1.8 ma heble jak wyższe modele - wiem, bo u siebie miałem.
BTW. ktoś mi wytłumaczy czym się różni 150km/h z 140KM od 150km/h z 192KM?
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
może nie tyle co prędkość - co większa masa pojazdu
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny