Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Opis przewodów sondy lambda V6

  1. #11
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Sprawdziłeś czy powtarzasz co napisał ktoś inny na forum bo ktoś inny tak napisał?
    Wystarczy znać fizykę i charakterystykę metalu (czyt. przewodu).



    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Lutujesz przewody na całej długości czy tylko w jednym punkcie? Nie wiem jakiej lutownicy używasz, ale moja nie przegrzewa przewodów.
    Oczywiście masz całkowitą rację. Jeżeli zrobisz dobry lut na dobrej stacji to jak fabryka. Ale wiesz z czym się kojarzy lutowanie przeciętnemu kowalskiemu??? Pistoletówka albo stara kolba i grzejesz do oporu, smarka, nie używa topnika albo jakiegoś dziadostwa i jakoś to będzie Kto ma dobrą stację lutowniczą w domu??? Albo chociaż jakieś pojęcie o lutowaniu?? Mówię o jakiś podstawach fizyki i łączenia metali. Jakaś niewielka część społeczeństwa reszta niech lepiej łączy na zacisk. Sonda to przyrząd pomiarwy i to najważniejszy dla silnika a nie kawał druta do tuby w bagażniku....

  2. #12
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Dlaczego nie zalecacie lutowania?
    A dlaczego firmy sprzedajace tzw. sondy uniwersalne zalecają tylko złączki na ścisk ?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #13
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Zmierz sobie rezystancję przewodu sygnałowego sondy lambda. Następnie przetnij go i zlutuj. Zmierz rezystancję ponownie. Wyszło więcej? To znaczy, że nie potrafisz posługiwać się lutownicą. Tyle w temacie.

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Wyszło więcej? To znaczy, że nie potrafisz posługiwać się lutownicą.
    Właśnie o to chodzi.

  5. #15
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    znaczy, że nie potrafisz posługiwać się lutownicą. Tyle w temacie.
    A czy Ty jesteś pewny na 100 % ,że ten drut powinno sie lutować?
    Czy to na pewno jest miedz?
    A jak nie miedz to jaka reakcja chemiczna zachodzi między lutem a zastosowanym metalem?
    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Tyle w temacie.
    Cytując Ciebie
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #16
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Oczywiście że to nie zwykły przewód hehehehe

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie

    I po co robić takie zamieszanie? jak zwykle "ktoś" ma setki mądrych rzeczy do powiedzenia?

    Było juz wszystko napisane ze lepiej to połączyć na złączki, które bardzo często producenci sond dodają juz do zestawu
    temat został wyczerpany więc śmiecenie w nim mądrościami jest zbędne panowie...

  8. #18
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Widzę szybko się uczysz oczywiście masz rację, temat wyczerpany i robi się zbędna polemika.

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    tam są stalowe przewody, bardzo trudne do lutowania , po drugie producenci dokładają do sond bez wtyczek specjalne zaciski aby właśnie NIE LUTOWAĆ , więc musi być coś na rzeczy.

Podobne wątki

  1. Sondy lambda
    Utworzone przez betiasty w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-12-2015, 21:31
  2. Emulator sondy lambda V6 - 4 sondy
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 20:15
  3. Opis przewodów do silniczków - ksenon
    Utworzone przez kazik_vip w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-11-2012, 14:54
  4. AIRBAG boczny kierowcy - opis przewodów
    Utworzone przez PRE2ES w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-07-2011, 08:51
  5. [156] Sondy Lambda
    Utworzone przez motofan w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-11-2010, 00:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory