Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Problem z ładowaniem turbiny.

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar KubaLa_KARP
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    156 1,9 JTDm
    Postów
    124

    Domyślnie Problem z ładowaniem turbiny.

    Jakiś czas temu mechanik wymieniał mi pewien czujnik w silniku (postaram się dowiedzieć jak najszybciej co dokładnie) chyba od wychylenia łopatek wirnika. Wcześniej turbina była przesterowana, ładowała dużo za dużo. Po wymianie problem znikł, za to pojawiło się coś takiego, że w okolicy 3 tyś obrotów miałem wrażenie, że moc trochę spada. Brak błędów, brak różnicy w pracy silnika, wszyscy mówili, że przecież to 8v więc nie ma co się spodziewać rakiety na wysokich obrotach. Cały czas jeździłem i wydawało mi się ok. Dzisiaj z nudów podłączyłem Alfinę do kompa i... miałem rację. Powyżej 2500 obrotów ciśnienie doładowania spada dużo poniżej wartości oczekiwanej. Dorzucam wykres z FESa. Co to może być?
    http://speedy.sh/QhUBZ/Turbina.csv

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    1) Zmień mechanika. Samochód się toczy a nie jedzie
    2) Dołącz do logów jeszcze overboosta. Pewnie to ci wymianiali?
    3) Dziura w dolocie ? Nie zostawiasz dymu za sobą?

    Nie widziałem jeszcze zeby EGR sie zacinał przy tak wysokich obrotach, ale tez mozesz wrzucic logi z jednym przejazdem gdzie oprócz tego co wcześniej daj EGR'a. (jak masz wersję free to zamiast overboosta)
    Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 25-08-2013 o 20:50

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar KubaLa_KARP
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    156 1,9 JTDm
    Postów
    124

    Domyślnie

    1) v-max normalnie, ok 200 kmh - jeździ dobrze. Mechanik dobry i sprawdzony jeśli chodzi o AR
    2) tak, właśnie to
    3) zero dymku

    EGR jest zaślepiony.

    http://speedy.sh/u7Ufp/turbina-jazda.csv
    Tutaj z jazdy.
    Który zaznaczyć żeby pokazało overboosta?
    EDIT:
    Zaraz pojade zrobić log wg. Twojej instrukcji.
    Ostatnio edytowane przez KubaLa_KARP ; 25-08-2013 o 21:14

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Ale poczekaj .. to co wrzuciłeś to są logi z jazdy czy na jałowym ? :]
    Zrób tak jak w sygnaturce

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar KubaLa_KARP
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    156 1,9 JTDm
    Postów
    124

    Domyślnie

    Tak, na jałowym
    W drugim poście jest podczas jazdy
    I tutaj jak w sygnaturce: http://speedy.sh/syfkS/jazda2.csv

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    A no to widzisz zmienia postać rzeczy. Odwołuje pkt 1

    Trochę faluje ci overboost. To przez delikatne przebicia. Dlatego czułeś spadek mocy. Tragedii nie ma. Większość osób tego nie zauważa. Na początku czujnik ciśnienia doładowania do wyczyszczenia.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar KubaLa_KARP
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    156 1,9 JTDm
    Postów
    124

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Trochę faluje ci overboost. To przez delikatne przebicia. Dlatego czułeś spadek mocy. Tragedii nie ma. Większość osób tego nie zauważa. Na początku czujnik ciśnienia doładowania do wyczyszczenia.
    To jest ten czujnik od góry silnika, zgadza się? W sumie czyszczony był z pół roku temu, mógł się zasyfić. Zrobię jutro i dam znać Właśnie mój ojciec nie zauważał ale ja jakoś bardziej wyczulony chyba jestem

Podobne wątki

  1. Problem z ładowaniem 156 JTD
    Utworzone przez kuris w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 21-06-2014, 10:53
  2. Problem z ładowaniem??
    Utworzone przez macieqy w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-02-2014, 22:41
  3. problem z ładowaniem?
    Utworzone przez justyna w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post / autor: 24-10-2012, 11:47
  4. Problem z ładowaniem.
    Utworzone przez Rafał Fanslau w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 14:32
  5. Problem z ładowaniem
    Utworzone przez marcopol w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 05-03-2011, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory