Strona 44 z 186 PierwszyPierwszy ... 34353637383940414243444546474849505152535494144 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 431 do 440 z 1859

Temat: Interfejsy diagnostyczne

  1. #431
    Użytkownik Romeo Avatar lukas_po
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Nowy Sącz - okolice
    Auto
    AR 159 SW 1.9 JTDm 150KM '07 Carbonio Black
    Postów
    566

    Domyślnie

    Cytat Napisał Orson Zobacz post
    Witam,

    Zastanawiam się nad kupnem interfejsu do mojej AR 159 SW.
    Czy taki -->> http://allegro.pl/kabel-diagnostyczn...438341152.html będzie w pełni współpracował z programem MultiECUScan?

    Pozdrawiam,
    orson.
    Powinien działać z MES'em pod warunkiem że będzie przerobiony pod grupę Fiata (było o tym kilka postów wyżej), jeśli chcesz diagnozować ABS i Xenon'y będziesz potrzeba jeszcze przejściówki TYP1 którą też można kupić na innych aukcjach.
    Jeśli jest to zwykły ELM327 to połączysz się tylko z ECU (silnik).
    Radzę przed zakupem skontaktować się ze sprzedającym i dopytać co dokładnie sprzedaje.
    Odradzam zakupu interfejsu na Bluetooth bo to dziadostwo nie działa

  2. #432
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2013
    Auto
    alfa romeo 159 1.9jtd
    Postów
    3

    Domyślnie Interfejs diagnostyczny ELM 327 od Viakena problem z polączeniem z Fiat Ecu Scan

    Mam interfejs ELM 327 od Viakena i mam problem z polaczeniem się z zakładką Service (przegląd) w Fiat Ecu Scan dla samochodu alfa romeo 159 1.9 jtd probowalem wersji 3.5 i 3.6 Fiat Ecu Scan z Loaderem i nic. Czy ktoś wiec co zrobić może jakaś sprawdzona wersja tego oprogramowania ? Jezeli będzie działac zawsze mogę się dogadać w sprawie gratyfikacji .nie mam już pomysłow co zrobić. Chyba ze jest jakiś problem z moim can w samochodzie ale nie wiem jak to wykluczyć . Prosze o wsparcie pozdrawiam.

  3. #433
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    olkusz
    Auto
    kia
    Postów
    15

    Domyślnie

    Powiem ci że teraz sprzedajmy pod fiata tylko elm na usb i jeden gatunek elm BT , najgorzej jest z elm Bt i 159 z KWP tam w ogóle odradzam elm bluetooth

    z ostatniej partii 10 różnych wersji ELM ( usb , wifi , bt ) tylko jedna pracowała poprawnie z fiatami , co najciekawsze najtańsza wersja bluetooth ,

    tu masz linki ze zdjęciami rezystora do uśnięcia w różnych wersjach


    http://www.pmfactory.pl/fiat.html

    jeśli usuniesz rezystor to skasujesz inspekcje

    najlepiej zrób zdjęcie płytki pcb elm , oraz wrzuć scan sterowników z MES
    Ostatnio edytowane przez kwik2000 ; 19-08-2013 o 17:32

  4. #434
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Ma ktoś sterowniki do kkl od viakena na płytce? Wywaliło mi checka dzisiaj a w piątek jade autem do PL a gdzies płytke zapodziałem podczas przeprowadzki
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  5. #435
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tommy-j
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 SW 1,9 JTDm 16v, Fiat Coupe Limited Edition 20VT
    Postów
    50

    Domyślnie

    Cytat Napisał tommy-j Zobacz post
    Napisał rysiek
    Witam,
    Próbuję zdiagnozować swoją AR 159 2.0 poprzez ELM327 USB i FES 3.6 jednak przy próbie połączenia się z poszczególnymi systemami pojawia mi się komunikat "ELM327->ECU CONNECTION FAILED", udaje mi się tylko połączyć z silnikiem i tam sczytać błędy i inne informacje. Macie jakiś pomysł co robię nie tak? Test w ustawieniach wychodzi prawidłowo, brakuje mi już pomysłów.

    Dzięki
    Witam,

    Mam dokładnie ten sam problem FES 3.5 kabel ELM 327 ver 2 od VIAKEN'a. Proszę o pomoc.
    Pomogło wyłączenie ochrony antywirusowej oraz zmiana ustawień w FES z interfejsu ELM 1.3 na OBD Link.

    Teraz wszystko działa.

  6. #436
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2013
    Auto
    alfa romeo 159 1.9jtd
    Postów
    3

    Domyślnie

    Cytat Napisał tommy-j Zobacz post
    Pomogło wyłączenie ochrony antywirusowej oraz zmiana ustawień w FES z interfejsu ELM 1.3 na OBD Link.

    Teraz wszystko działa.
    Dziękuję za sugestie ,po przełączeniu w FES interfejsu w opcjach z ELM 1.3 na OBD Link i ustawieniu w systemie Win oraz programie FES jednakowej prędkości przesyłu, nasptapiło połączenie z zakładką Service.

    - - - Updated - - -

    Mam sterowniki do kkl na plytce jak coś to mogę podesłac na email lub płytkę.

  7. #437
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 150KM 2005r.
    Postów
    36

    Domyślnie

    Witajcie.
    Czy ktoś kumaty mógłby zebrać wszystkie informacje odnośnie interfejsów, ich podziału, zastosowaniu i możliwości, etc w jeden post?
    Nie dosyć że temat ma juz 40 stron to spora część to pytania, zadam więc własne
    Interesuje mnie kupno interfejsu do Alfy 159 JTDm 1.9 150KM i jestem troche zagubiony i nie wiem co wybrać.
    Co kupić aby działało z moim samochodem i było kompatybilne z odpowiednimi programami za które oczywiście nie trzeba 'słono' płacić ?
    Być może samo zestawienie interfejsów i oprogramowania nakieruje mnie na odpowiedni wybór.

  8. #438
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gavu
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    KSU
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    395

    Domyślnie

    Cytat Napisał t0ma5h Zobacz post
    Witajcie.
    Czy ktoś kumaty mógłby zebrać wszystkie informacje odnośnie interfejsów, ich podziału, zastosowaniu i możliwości, etc w jeden post?
    Nie dosyć że temat ma juz 40 stron to spora część to pytania, zadam więc własne
    Interesuje mnie kupno interfejsu do Alfy 159 JTDm 1.9 150KM i jestem troche zagubiony i nie wiem co wybrać.
    Co kupić aby działało z moim samochodem i było kompatybilne z odpowiednimi programami za które oczywiście nie trzeba 'słono' płacić ?
    Być może samo zestawienie interfejsów i oprogramowania nakieruje mnie na odpowiedni wybór.

    Ja się podłączę do prośby

  9. #439
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    W skrócie:
    Dostępne są dwa interfejsy: KKL i ELM. Ten pierwszy lepiej się sprawdza w starszych Alfach, ten drugi jest idealny do 159. Listę obsługiwanych przez te dwa interfejsy samochodów macie tutaj:
    http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
    Przy każdym sterowniku są widoczne skóry oznaczające jakim interfejsem można się podłączyć.
    Jak widać w 159 obsługuje całkiem sporo sterowników, oznaczenia ELM1 i ELM12 oznaczają, że do podłączenia trzeba mieć interfejs ELM oraz przelotkę/adapter, która przepina niektóre styki. W praktyce niezadowoleni mogą być tylko właściciele starych 159 1.8 – brak diagnozy ECU (nie mylić z silnikiem TBI). Sam interfejs ELM jest niestety dostępny w różnych wersjach i nie wszystkie wersje działają bez przeróbek. Różnice są wewnątrz (może się zdarzyć tak, że obudowy dwóch interfejsów są identyczne, różni się środek).

    Tutaj przykład zestawu, z którego do 159 trzeba mieć czarny interfejs (ELM) oraz adapter Typ1, którym podłączymy się do wszystkiego:
    http://viaken.pl/pl/pakiet-interfejs...eo-lancia.html
    Niebieski półprzezroczysty to KKL, który w wypadku 159 sprawdzi się tylko w podłączeniu do komputera silnika (czyli generalnie "bieda"), adaptery Typ2 i Typ3 są przydatne w innych autach.

    Ach i najważniejsza rzecz. Ten kabelek pozwala nam komunikować się przez program MES/FES (ciągle rozwijany program) oraz AlfaDiag (stary, chyba już nierozwijany program). Daje to 90% możliwości oryginalnego interfejsu (w zakresie diagnozy), choć trzeba przyznać, że logi i wykresy to jest coś czego nie ma tak łatwo dostępnego w Examinerze (o ile dobrze widziałem), a jest bardzo fajnie zrobione w MES/FES.

    Program MES/FES kosztuje kilkadziesiąt euro i warto zapłacić autorowi za to, by dalej rozwijał ten program. Piraty podejrzewam, że też są, ale to już trzeba szperać we własnym zakresie, nie proście mnie o linki i instrukcje.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 27-08-2013 o 09:57

  10. #440
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gavu
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    KSU
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    395

    Domyślnie

    A miałbyś możliwość podesłania jakiegoś linka np. do aukcji gdzie kupię pewnie działający i pasujący kabel bez ingerowania i kombinowania? Chodzi o to żeby łączył się z serwisem nie tylko z silnikiem

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne ODB2 dla Gilietta pod wspólpracę ze smartfonem
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-05-2015, 16:31
  2. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne Giulietta
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2013, 08:50
  3. czy te interfejsy się czymś różnią? (obd2)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory