159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Wiem, tylko chodzi mi oto, że jeśli usterka zostanie zlikwidowana to czy kontrolka zniknie sama czy dopiero po usunięciu błędu??
siwus71, ale i tak bez podłączenia pod kompa się nie obejdzie. Najlepiej, gdybyś trafił do mechanika/diagnosty/alfakolegi z tego forum, żeby to sprawdzić, niż eksploatować dalej auto na zasadzie "jak nie świeci marchewa, to jest ok!"
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
obstawiam że masz nieszczelny przewód, jeżeli zaraz coś zaciągnie to turbo się rozleci do końca !
także stąpasz po cienkim lodzie![]()
Sprawdziłem dzisiaj na kanale i... wąż jest przetarty. Gdzie taki wąż można kupić? Tylko ori czy jakiś zamiennik wchodzi w grę?
masz 3 opcje: kupic ori gumowy w ASO (problem moze powrocic za jakis czas), dorobic w warsztacie np tuningowym rure aluminiowa zamiast gumowej, kupic uzywke.
Skasowanie bledu nic nie da, trzeba usunac przyczynę.
Ostatnio edytowane przez szewi ; 28-08-2013 o 13:24
A ta plastikowa rura z 8v nie będzie pasowała do 16v?
Jeżeli to praktycznie ten sam silnik tylko z mniejszą ilościom zaworów to chyba powinny być jednakowe.
Na razie u mnie z tym problemu nie mam, ale chciałbym na przyszłość wiedzieć.
Czy wiesz może, które to miejsce jest typowym w 1.9? Poniżej link do instalacji orurowania IC w 1.9 16v. Chciałem to sobie sprawdzić, ale miejsca jest mało. Chyba wartoco jakiś czas przyjrzeć się temu i obserwować.
https://www.fiat-autoparts.com/pl/ka...ść/50508204
https://www.fiat-autoparts.com/pl/ka...ewody#50508204
Przejrzyj e-per, zerknij na numery części i będziesz wiedział czy pasuje czy nie. IMHO nie pasuje, są inne instalacje, a wynika to z tego, że turbo jest w trochę innym miejscu względem IC niż w 16v (a wynika to z trochę innej głowicy).
Ostatnio edytowane przez jahu ; 02-09-2013 o 11:45