Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 41

Temat: Dym spod maski, silnik zgasł 1.9 16V JTD

  1. #31
    Gresus
    Gość

    Domyślnie

    Ludzie czepcie się czegoś inego bo już mnie to nie bawi, nic na oko nie robie i tłumaczyć się nie mam zamiaru.
    Specem nie jestem ale ciekaw jestem ile razy dziennie ci najwięksi ujadacze mają klucze w reku w ciągu dnia.
    Rozrząd przeskoczył mi bo do dupy była pompa wody. Znaki z paska i kół popkrywały mi się przy takim położeniu wału.
    Jakbyscie byli takimi znawcami to odrazu kazalibyście mi rozbierać silnik a nie filozofowalibyście na temat ustawienia wału.
    Znalazlem dobry temat w ktorym jak byk jest napisane że można ustawic wał po znakach na pasku;
    http://forum.alfaclub.pl/viewtopic.p...7a7730baff47cf

    No ale jak chcecie sobie dalej nabijać posty to śmiało nie krępujcie się.

  2. #32
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    oj, zdziwił byś się ilu z nas na co dzień trzyma klucze w dłoniach ;-)

  3. #33
    Gresus
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    oj, zdziwił byś się ilu z nas na co dzień trzyma klucze w dłoniach ;-)
    Ja nie zamierzam tutaj z nikim boju toczyć. Przy aucie grzebie bo lubie tak samo jak przy moto. Mam nadzieje ze i tym razem będzie ok.
    Tak jak pisalem wcześniej zawory chodza bez problemu. Spuściłem olej i też ani śladu po żadnych obcych elementach. Wałki też sybchronizowałem przy użyciu zabezpieczeń 10mm
    Jutro będą dźwignie i popychacze tak więc powoli będzie składnie.

  4. #34
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Blokady kosztują 100 zł (w ładnym pudełku) ale tak to jest jak się próbuje oszczędzać przy robocie

    Oby się kolega nauczył
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #35
    Gresus
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Blokady kosztują 100 zł (w ładnym pudełku) ale tak to jest jak się próbuje oszczędzać przy robocie

    Oby się kolega nauczył
    Po raz 20 rozrząd przeskoczył przez luz na pompie wody, która wymieniałem 50kkm. Ja jedynie mogłem zrobić większe spustoszenie bo składałem rozrząd zamiast rozebrać góre silnika ale jakoś fachowcy tego nei doradzili. Po raz drugi przytocze temat z inngeo forum gdzie poszło 16 dźwigienek i nie było wymiany zaworów.
    http://forum.alfaclub.pl/viewtopic.p...7a7730baff47cf

    Lukas dzięki za podpowiedź napewno spróbuje sprawdzić w ten sposób

  6. #36
    Gresus
    Gość

    Domyślnie

    Po dłuższym namyśle i małej ilości snu w nocy jednak głowica idzie out. Powoli demontuje cały osprzęt i będzie chwila prawdy. Ściskacz zaworowy mam pod moto ale powinnien przypasić. Zobaczymy czy głowica do regeneracji czy jeszcze coś z niej będzie.

  7. #37
    Gresus
    Gość

    Domyślnie

    Głowica zdjęta zawory zprawdzone wszystkie prostę. Autko wczoraj kontrolnie odpaliło za 1 razem :d Pozostało poskładać drobne rzeczy i ogień.
    Pozdrawiam Tych co mi kibicowali

  8. #38
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Nigdy jtd na blokadach nie robiłem po co? Gratuluję udanej naprawy Gresus

  9. #39
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    sprawdzic nie zaszkodzi, to tylko koszt uszczelek i własnego czasu a głowa spokojna, również życze wielu bezawaryjnych kilosów.

    pzd.

  10. #40
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gresus Zobacz post
    .....Znalazlem dobry temat w ktorym jak byk jest napisane że można ustawic wał po znakach na pasku;
    http://forum.alfaclub.pl/viewtopic.p...7a7730baff47cf

    No ale jak chcecie sobie dalej nabijać posty to śmiało nie krępujcie się.
    Naucz się czytać ze zrozumieniem i przeczytaj jeszcze raz tekst który wkleiłeś:

    "Zakładamy blokadę wału korbowego, bo blokadę wałków mamy cały czas założoną. Blokada ustala GMP tłoka pierwszego cylindra i da się to ustalić i bez tej blokady." - chodzi o blokadę wału korbowego, a nie wałków rozrządu
    "Ściągamy blokadę wału korbowego i blokadę wałków. "
    JTD 8v można bez blokad, ale do 16v są potrzebne
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [159] Biały dym spod maski
    Utworzone przez Macku w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-05-2014, 20:14
  2. [GTV] GTV 2.0 ts dym spod maski o co biega???
    Utworzone przez Xedos w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-08-2013, 08:27
  3. [147, 105 PS] Wycie spod maski
    Utworzone przez PioWi w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-11-2011, 19:31
  4. Stuki spod maski
    Utworzone przez Mikas w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-10-2011, 13:40
  5. Parowanie spod maski
    Utworzone przez bapster w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-11-2009, 14:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory