Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: Pojemność układu klimatyzacji V6

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar dawideksl
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 2,5 V6 Sportronic
    Postów
    172

    Domyślnie Pojemność układu klimatyzacji V6

    Jak w temacie, czy orientujecie się ile czynnika wchodzi? Instrukcja nie podaje.

  2. #2
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    .... bo podaje naklejka pod maską..... na tej nakładce nad chłodnicą....

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar dawideksl
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 2,5 V6 Sportronic
    Postów
    172

    Domyślnie

    dzięki!

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    700 ml

  5. #5
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Gram jak już..... Każdy silnik może mieć inaczej.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Niech i tak będzie kolega zapewne załapał. 700ml=700g w przedlifcie, w po źródła za podają 650g/ml. A z resztą te maszyny są tak inteligentne teraz że po wpisaniu modelu rocznika pojemności same już wiedzą ile brak czynnika do układu.

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Wszystko sie zgadza pod jednym warunkiem...że maszyna ma dobre dane w bazie. Będąc swoimi autami u rożnych magików to ci bardziej kumaci pytają o dane, bo w maszynach są zdrowe byki i potem problemy. I o ile za mało czynnika to mały problem, to już za dużo potrafi spłatać figle. Marek coś o tym wie

    Wysyłane z mojego MB526 za pomocą Tapatalk 2
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  8. #8
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Dokładnie tak a nie inaczej danus

  9. #9
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Ostrów Mazowiecka
    Auto
    Była AR166 2.4 JTD 99r.
    Postów
    177

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    Wszystko sie zgadza pod jednym warunkiem...że maszyna ma dobre dane w bazie. Będąc swoimi autami u rożnych magików to ci bardziej kumaci pytają o dane, bo w maszynach są zdrowe byki i potem problemy. I o ile za mało czynnika to mały problem, to już za dużo potrafi spłatać figle. Marek coś o tym wie

    Wysyłane z mojego MB526 za pomocą Tapatalk 2
    Dobry magik od klimy wie ze istnieje coś takiego jak manometry .
    Na nich widać czy czynnika jest za mało/za dużo i co się dzieje z układem.
    --
    Elektronika samochodowa: dorabianie kluczy z immobilizerem, czyszczenie sterowników, adaptacje itp.

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Cytat Napisał cytryn Zobacz post
    Dobry magik od klimy wie ze istnieje coś takiego jak manometry .
    Na nich widać czy czynnika jest za mało/za dużo i co się dzieje z układem.
    Hmmm. To moja jest specyficzna chyba. Latem stwierdziłem, że klima nie dmucha chyba tak jak dawniej. Żona, która używa auta na codzień, a nie okazjonalnie jak ja, nie widziała żadnych problemów. Pojechałem do swojego magika, a ten sprawdził temp w wylocie nawiewów - ok 7st., sprawdził ciśnienia - też ok. Ja natomiast mocno się uparłem i ściągneliśmy cały czynnik - okazało się, że brakuje 80 gram. Powinno być 500, z było 420. Swoją drogą, to wg rozpiski z jakiejś maszyny właśnie walajacej się po forum,to powinienem mieć 700, natomiast wlepka pod maską twierdzi że 500.

    Wysyłane z mojego MB526 za pomocą Tapatalk 2
    Ostatnio edytowane przez danus77 ; 10-09-2013 o 11:16
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-08-2015, 18:18
  2. Pojemność układu smarowania 1.9 jtd 16v polift
    Utworzone przez kolekszy w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-03-2015, 15:41
  3. Wlot świeżego powietrza do układu klimatyzacji
    Utworzone przez flatbeet w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-08-2014, 11:44
  4. Schemat układu klimatyzacji
    Utworzone przez Szef w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-09-2013, 06:30
  5. Rozszczelnienie układu klimatyzacji
    Utworzone przez grzelu w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 08-06-2013, 22:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory