Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Szarpie powyzej 3000obr,wariator? POMOCY!

  1. #1
    Użytkownik Embrion Avatar Dashek
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Oczko woj. śląskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS Sportwagon
    Postów
    15

    Domyślnie Szarpie powyzej 3000obr,wariator? POMOCY!

    Witam,mam problem z moja Alfa 1.8 TS,a mianowicie regenerowalem wariator zestawem naprawczym,gdy mechanik juz wszystko poskladal i dzis nia jechalem,zauwarzylem ze powyzej 3tys obr auto zaczyna szarpac po chwili zapalila sie kontrolka chceck engine motor system failure go to dealer,zatrzymalem samochod,obroty zaczely falowac,wiec zgasilem silnik,poczekalem chwile,przekrecilem kluczyk, silnik nie pali,poczekalem jeszcze ok 5 min auto odpalilo,dojechalem do domu ponizej 3tys obr,ma ktos pojecie co moze byc przyczyna tego zachowania? dolozylem 2tys zl i odebralem niesprawne auto...pomocy

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    skoro masz check`a to podłącz pod kompa i napisz jaki masz błąd

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Pomorskie
    Auto
    156
    Postów
    118

    Domyślnie

    pewnie przepływomierz coś nie bardzo, miałem kiedyś podobny przypadek i przepływka załatwiła sprawę, ale podstawa tak jak mój przedmówca pisał- zczytać błędy z kompa

  4. #4
    Użytkownik Embrion Avatar Dashek
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Oczko woj. śląskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS Sportwagon
    Postów
    15

    Domyślnie

    błąd u1600 i wypadanie zapłonu

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    U1600 -> Immobiliser

  6. #6
    Użytkownik Embrion Avatar Dashek
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Oczko woj. śląskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS Sportwagon
    Postów
    15

    Domyślnie

    co immobiliser ?

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar e5nio
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Bella 156,1.6 16V, 98r :),Bella 147 1.9 JTD 2001r.
    Postów
    510

    Domyślnie

    kolega pisał że kod błędu U1600 to wina immobiliser-a to prawda, ostatnio kasowałem u swojej ten kod, bo czasem mi się zacina immobiliser (sprawdzaj na desce, masz taką kontrolkę pomarańczową "code", ona się podświetla jak nie zaskoczy Ci immobiliser, zmień baterie w kluczyku i itp). co do tych obrotów to masz podobne objawy do mojej, nie dawno nabyłem alfę. W dzień powrotu od sprzedawcy, podczas drogi muliło mi ją na wyższych obrotach tak jak by nie dostawała dawki paliwa i itp. może z 2 dni pojeździłem i "coś" padło na tamten moment nie wiedziałem co. Więc podejrzenia padły na przepływke. odłączyłem ją auto jeździło (ale za to dużo paliło ). Pojechałem na kompa, miałem lambdę do wymiany, i już zionie ducha przepływka. Zakupiłem kabelek i sam teraz diagnozuje sobie autko.

    Obadaj wszystko krok po kroku. A u mnie winowajca była sonda lambda.

  8. #8
    Użytkownik Embrion Avatar Dashek
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Oczko woj. śląskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS Sportwagon
    Postów
    15

    Domyślnie

    ok to ze u1600 to immo to juz wiem,ale co to ma wspolnego z wymiana wariata,tak sie stalo po wymianie wariata,do poki nie zawiozlem jej do mechanika,zeby wymienic filtry,olej,rozrzad itp,chodzilo jak igla,tak sie stalo po wymianie wariatora, i to wypadanie zaplonu...

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Źle złożony wariat i sam rozrząd i tyle

    Wysłane z mojego MB525 za pomocą Tapatalk
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar e5nio
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Bella 156,1.6 16V, 98r :),Bella 147 1.9 JTD 2001r.
    Postów
    510

    Domyślnie

    Upewnij się jakimś sposobem, czy goście mają tą blokadę do rozrządu i itp bo dużo warsztatów tego nie ma do alf, ja w Rzeszowie naszukałem się i osobiście pojadę do darek2116 na wymianę rozrządu tylko zbiorę części wszystkie . a ogólnie sprawdź tą przepływke.

Podobne wątki

  1. Szarpie i dusi sie ! Alfa 147 1.6 TS Pomocy :)
    Utworzone przez michasecp w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-05-2016, 17:27
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-11-2014, 18:03
  3. wariator potrzebuję potwierdzenia i pomocy
    Utworzone przez Berry w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 07-05-2013, 22:27
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-05-2011, 08:04
  5. [166] Szarpie na pierwszym biegu Pomocy!
    Utworzone przez Wojtek_A166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-11-2008, 11:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory