Strona 45 z 186 PierwszyPierwszy ... 35363738394041424344454647484950515253545595145 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 441 do 450 z 1859

Temat: Interfejsy diagnostyczne

  1. #441
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał gavu Zobacz post
    A miałbyś możliwość podesłania jakiegoś linka np. do aukcji gdzie kupię pewnie działający i pasujący kabel bez ingerowania i kombinowania? Chodzi o to żeby łączył się z serwisem nie tylko z silnikiem
    http://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm3...scan-2013.html
    oraz do kompletu adapter
    http://viaken.pl/pl/adapter-do-inter...can-typ-1.html

    Zaznacz przy zakupie, że ma działać z programem MES.

    Ale ja gwarancji nie daję, widać po prostu, że nie wszystkie ELM są takie same, a nasze autka potrzebują mieć taką a nie inną nieautoryzowaną zmianę w standardowym interfejsie.

  2. #442
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 150KM 2005r.
    Postów
    36

    Domyślnie

    A warto zainwestować te dodatkowe 60zł w ELM v2 niż kupić ELM v1.4b? Starsza wersja również chwaliła się dobrą reputacją a jest o ponad połowe tańsza, chodzi mi o coś takiego:
    http://allegro.pl/elm-327-1-4-pl-for...476963318.html
    Ostatnio edytowane przez t0ma5h ; 27-08-2013 o 12:17

  3. #443
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Starsza wersja bardzo wolno odczytuje dane. Np. przy odczycie 4-5 parametrów silnika odczyt jest co 2 sekundy, co w praktyce potrafi uniemożliwić sensowną diagnozę. Nie wiem jak jest w nowej wersji, ale może to poprawili? Niektórzy zamieszczali tu logi i były one wyraźnie lepsze niż te co ja jestem w stanie uzyskać ze starej wersji.

  4. #444
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gavu
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    KSU
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    395

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Zaznacz przy zakupie, że ma działać z programem MES
    A czy ten do MES'a tak samo będzie współgrał z FES'em? Który z tych programów jest warty zainwestowania??

  5. #445
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    MES to następca FESa

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  6. #446
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    FES = FiatEcuScan
    został zastąpiony przez program
    MES = MultiEcuScan
    Program w zasadzie tylko zmienił nazwę i numerki wersji zaczęły lecieć od 1. Do 159 wystarczy FES w wersji 3.x – tam już nie ma błędów, choć oczywiście najlepiej korzystać z najnowszych wersji MES.

  7. #447
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gavu
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    KSU
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    395

    Domyślnie

    Aaaaa tak się ma sprawa Musiałem coś przeoczyć, kto pyta nie błądzi, dzięki wielkie za objaśnienie

  8. #448
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    1. ELM 1.4 nie poradził sobie u mnie z wpisaniem kodów IMA. Po prostu wpisywałem kod, zatwierdzałem, a potem sprawdzałem w parametrach jak jest napisane w instrukcji i żadnych zmian. Miał ktoś podobnie?
    2. Mam jeszcze taki kabelek http://allegro.pl/interfejs-fiat-alf...552521973.html. Jednak nie mogę się nim połączyć z modułem poduszki powietrznej we Fiacie Albea (w 159 nie miałem czasu wypróbować) - znaczy to że kabel jest walnięty?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #449
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    ad 1 A działają inne funkcje z tej sekcji w ECU (wymiana oleju, zerowanie autoadaptacji)?

    ad 2 Masz kabel KKL, którego funkcjonalność w nowych autach jest ograniczona. Choć sprawdziłem na http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx i wygląda na to, że potrzebujesz po prostu adaptera.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 16-09-2013 o 09:06

  10. #450
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Ad 1. Wymiana oleju działa. Ale jeśli chodzi o zerowanie autoadaptacji to nie mam 100% pewności. Kiedyś ukazywał się komunikat o niepowodzeniu testu, ostatnio wg MES zerowanie przebiegło poprawnie. Ale jak jest? Po wpisaniu IMA komunikat też wskazuje na powodzenie operacji...

    Ad 2. Fiat Albea, r. 2003. Ten KKL co mam posiada przełącznik do podłączania się do ECU, ABS, airbag i czwarta opcja niepodpisana. Z ECU i ABS łączy się bezproblemowo. Zejdę dzisiaj jeszcze i spróbuję się połączyć z modułem poduszek w 159.

    EDIT: Zgodnie z listą interfejsów w 159 do poduszek KKL nie podejdzie :]
    Ostatnio edytowane przez magil ; 16-09-2013 o 19:01
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne ODB2 dla Gilietta pod wspólpracę ze smartfonem
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-05-2015, 16:31
  2. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne Giulietta
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2013, 08:50
  3. czy te interfejsy się czymś różnią? (obd2)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory