przy filtrze paliwa są 2 maxifuse.
Jeśli masz tam 2 bezpieczniki maxifuse po 30A, to używaj 2 spiral. Jak chcesz podłączyć 3 spiralę, to wymień 30A na 50A w tym gnieździe, gdzie przewody są grubsze.
Cześć.
Dzięki za nakierowanie na bezpieczniki - luknąłem na szybko bo pada deszcz i faktycznie są dwie sztuki.
Muszę jutro jak będzie troche pogody zobaczyć dokładnie jakie mają wartości.
Rozumiem, że dodatkowo obowiązkowa wymiana przekaźnika jeżlei chciałbym używać 3 spiral?
pzdr
krzyzie
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
Ja mam podłączone 2 spirale a bezpieczniki na grodzi to 30A I 50A to znaczy, że bez żadnych przeszkód można podłączyć tą 3 spiralę? Czy gdzieś w ogóle jest opisane jak powinien działać ten elektryczny podgrzewacz i przy jakich ustawieniach klimatronika?
No nic muszę znaleść trochę czasu i zobaczyć jak to wygląda -ewentualnie podmienię przekaźnik z podstawą.
Dodatkowo na półce mam leżeć podgrzewacz od wersji przed liftem - czyli podgrzewacz płynu chłodniczego ze świecami żarowymi i zastanawiam się czy niebyło by to lepszym rozwiązaniem dla auta zamiast elektrycznego podgrzewacza powietrza.
krzyzie
- - - Updated - - -
Ja znalazłem tylko taki opis w eLern:
Ogrzewanie wnętrza samochodu za pośrednictwem zespołu ogrzewającego jest niewystarczające przy zimnym silniku, zwłaszcza w przypadku silników Diesel, które wolniej uzyskują temperaturę pracy.
Dla tych silników został zaprojektowany dodatkowy układ ogrzewania, który uruchamiany jest w początkowym okresie pracy silnika do chwili, w zależności od temperatury, jaką osiągnie płyn chłodzący silnik.
Układ składa się z dodatkowego urządzenia ogrzewającego, znajdującego się wewnątrz zespołu nagrzewnicy: w urządzeniu tym zainstalowano trzy grzałki (PTC).
Działanie grzałek jest sterowane przez centralkę układu klimatyzacji, która włącza jedną, dwie lub trzy, zapewniając w ten sposób stopniowe zwiększenie ogrzewania - o maksymalnej mocy 700 W - zgodnie w logiką sterowania, która zależy od:
- temperatury osiąganej przez płyn chłodzący silnik (około 60° C);
- prędkości obrotowej silnika (która musi być większa niż 700 obr/min).
- napięcia akumulatora (które nie może spaść poniżej 12.2V)
krzyzie
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
jest to w elearnie w wersji ang.
działa, gdz napięcie jest wyższe niż 13,2V
temp płynu poniżej 60stC
obroty silnika powyżej 750 na min.
zapewne uwzględniana jest temp na zewnątrz i wewnątrz samochodu.
3 możesz podłączyć, jeśli aku i alternator wytrzyma to będzie okale łącznie one mają 700W mocy, to myślę, że będzie ok.
Coś czuje, że lepiej nie ryzykowaćZnając moje szczęście to zaraz coś zepsuje. To jak to jest w końcu z tym napięciem 13.2V czy 12.2V?