A po co ci to ? Zdajesz sobie sprawę że tak się nie powinno robić?
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
EGR-a on nie wywala. To tylko pobożne życzenia autora. A przy wywalaniu DPF-a kastruje DTC. Warto też wspomnieć o czymś takim jak sumy kontrolne, których nie przelicza.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
z ciekawości chcialem zobaczyć co namiesza w sofcie, na kompie zobaczyć różnice
mam w swoim niby wyciety EGR a raz na 2-3mc potrafi wywalić błąd EGRa, musze FES-em skasować i jest ok na kolejne 2-3mc, a dodadam że zaślepka w EGR tez jest włozona
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Jak chcesz jakieś nazwy to np ECUSafe albo Swiftec![]()
Wczoraj byłem u weloo lekko podciągnąć moje 20V. Co jak co, ale ma ogromną wiedzę nt tego co robi, normalnie masakraPrzy założeniu temp. pow. 20*, wg symulacji wyszło 217KM@4200RPM i 427NM@3000RPM (z uwzględnieniem "trwałości" przegubów/półosi) . Przed modyfikacją auto jechało całkiem przyzwoicie, ale po modyfikacji jedzie o wieeeele "ostrzej"
Czuję się profesjonalnie obsłużony, zero prowizorki. Miło też zabrzmiało, że trafiał auta w gorszym stanie
Polecam
![]()
Ostatnio edytowane przez arekgr ; 06-10-2013 o 08:29
To teoria czy praktyka ?
Hamowane było auto ? FMiC założony?
Bez tego raczej nie utrzymasz takich parametrów. A do tego szykuj się na zasłonę dymną z tyłu![]()