Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Nowa Alfa, nowe (jak narazie małe) problemy...

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    ad spryskiwaczy - jeżeli się podnoszą to ciśnienie jest a problemem są dysze w spryskiwaczu- kompresor w rękę i wyciągnąć je i wdmuchać syf do środka przy zdjętym wężu bo jak nie zdejmiesz to syf powróci

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar Dawid_Zielu
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTD 20V Sportronic '03
    Postów
    1,277

    Domyślnie

    AR 166 FL ma żarniki D1S a nie D2S, one kosztują coś koło 140 za szt. , a nawet taniej. Kiedyś kupiłem do swojej AR w pudełku dedykowanym dla grupy VW tak jak w linku ( http://allegro.pl/zarnik-d1s-philips...529525008.html ).
    Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"

  3. #13
    Misiek213
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dawid_Zielu Zobacz post
    AR 166 FL ma żarniki D1S a nie D2S, one kosztują coś koło 140 za szt. , a nawet taniej. Kiedyś kupiłem do swojej AR w pudełku dedykowanym dla grupy VW tak jak w linku ( http://allegro.pl/zarnik-d1s-philips...529525008.html ).
    Racja, dzięki Bo już miałem kupić d2s ;P

    Cytat Napisał mikell0 Zobacz post
    ad spryskiwaczy - jeżeli się podnoszą to ciśnienie jest a problemem są dysze w spryskiwaczu- kompresor w rękę i wyciągnąć je i wdmuchać syf do środka przy zdjętym wężu bo jak nie zdejmiesz to syf powróci
    A jakieś porady jak wyciągnać te dysze?? Bo jakoś nie bardzo mam pomysł jak się do tego zabrać...

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    W 156 brat ma przetwornice slim z subaru i do tego chinskie żarniki juz od 3 lat i wszystko działa aczkolwiek do swojej 166 bym sie chyba bał wkładać chinczykow

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar potej77
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Słupsk, Rowy,Kiełpino
    Auto
    166 2.4 jtd 175 KM '04
    Postów
    25

    Domyślnie

    ja za org OSRAM zapłaciłem 420 . Poprzednia właścicielka miała jednego chińczyka i nic się nie działo dopóki nie zaświecił na różowo :-)
    D1S ma sporą podstawkę z elektroniką. Czy to nie jest jakaś przetwornica?

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Tak, żarniki D1S mają w podstawie przetwornice
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    a D1R?
    Ostatnio edytowane przez damian89 ; 07-10-2013 o 18:39

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar Dawid_Zielu
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTD 20V Sportronic '03
    Postów
    1,277

    Domyślnie

    A czy czasem żarówki/żarniki D1S oraz D1R mają wbudowany starter a nie przetwornicę?? Żarniki D1R przeznaczone są do reflektorów ksenonowych bez soczewek.
    Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    przetwornica w FL jest pod lampą, to co jest z żarnikiem to się chyba nazywa fachowo zapłonnik
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    A jakieś porady jak wyciągnać te dysze?? Bo jakoś nie bardzo mam pomysł jak się do tego zabrać.

    niestety rzeźba - trzeba się dostać od spodu do zbiornika i zdjąć wąż a następnie ręcznie spryskiwacz podnieść i wdmuchać do środka, ewentualnie zdjąć zdeżak

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 01-07-2014, 22:50
  2. Alfa 147jtd problemy małe (?) dwa...
    Utworzone przez TomatoPL w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-11-2013, 20:12
  3. Nowa Alfa -nowe problemy
    Utworzone przez bartekalfa166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 15-08-2012, 22:24
  4. alfa 156 małe problemy pilne
    Utworzone przez Johnson w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 01-06-2011, 11:10
  5. [145] Małe problemy. Pomocy
    Utworzone przez mały w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 15-08-2008, 15:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory