ad spryskiwaczy - jeżeli się podnoszą to ciśnienie jest a problemem są dysze w spryskiwaczu- kompresor w rękę i wyciągnąć je i wdmuchać syf do środka przy zdjętym wężu bo jak nie zdejmiesz to syf powróci
ad spryskiwaczy - jeżeli się podnoszą to ciśnienie jest a problemem są dysze w spryskiwaczu- kompresor w rękę i wyciągnąć je i wdmuchać syf do środka przy zdjętym wężu bo jak nie zdejmiesz to syf powróci
AR 166 FL ma żarniki D1S a nie D2S, one kosztują coś koło 140 za szt. , a nawet taniej. Kiedyś kupiłem do swojej AR w pudełku dedykowanym dla grupy VW tak jak w linku ( http://allegro.pl/zarnik-d1s-philips...529525008.html ).
Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"
W 156 brat ma przetwornice slim z subaru i do tego chinskie żarniki juz od 3 lat i wszystko działaaczkolwiek do swojej 166 bym sie chyba bał wkładać chinczykow
![]()
ja za org OSRAM zapłaciłem 420 . Poprzednia właścicielka miała jednego chińczyka i nic się nie działo dopóki nie zaświecił na różowo :-)
D1S ma sporą podstawkę z elektroniką. Czy to nie jest jakaś przetwornica?
Tak, żarniki D1S mają w podstawie przetwornice
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
a D1R?
Ostatnio edytowane przez damian89 ; 07-10-2013 o 18:39
A czy czasem żarówki/żarniki D1S oraz D1R mają wbudowany starter a nie przetwornicę?? Żarniki D1R przeznaczone są do reflektorów ksenonowych bez soczewek.
Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"
A jakieś porady jak wyciągnać te dysze?? Bo jakoś nie bardzo mam pomysł jak się do tego zabrać.
niestety rzeźba - trzeba się dostać od spodu do zbiornika i zdjąć wąż a następnie ręcznie spryskiwacz podnieść i wdmuchać do środka, ewentualnie zdjąć zdeżak![]()