Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 35 z 35

Temat: Alfa 166 z silnikiem V6 - potrzebne opinie/porady,itp

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    A to na podstawie czego wysnułeś taką teorię???
    Ja piszę o remoncie. Teorię to wysnułeś Ty. Myślisz że wymieniając jedną płytkę masz remont skrzyni? Chyba nie.

  2. #32
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał jary17 Zobacz post
    Ja w poprzedniczce 164 za remont płaciłem 2,5tysia jakieś 5 lat temu. Także nie dziwi mnie że remont w 166 nie zamknie się na przestrzeni 6 klocków.
    Tak napisałeś. Z czego wyraźnie wynika ile kosztował Cię remont w 164. A nie dziwi Cię 6tys w 166? O to pytam. A Ciebie ponosi. Dlaczego uważasz że 5 lat temu remont bardzo podobnej skrzyni w 164 kosztował 2,5 tys a teraz w 166 od razu 6 tys???
    Ja wiem że jak się uprzesz to tyle można wydać. A wszyscy twierdzicie że mniej nie będzie.
    Ok, fakt ja remontu nie robiłem. Ale przed kupnem automatu dobrze się rozeznałem w cenach i rozpytywałem różnych ludzi o to ile płacili i za co. Też kilka warsztatów. Wszyscy jednogłośnie twierdzili że naprawa takiego ZF`a średnio w trójce się zamyka. Oczywiście nikt nie obiecywał że za to będzie nowa skrzynia albo, że na pewno nie będzie więcej. Ale skoro większość napraw zamyka się w tej kwocie to ja nie widzę powodu aby odstraszać ludzi od zakupu takiego auta.
    Ale widzę że niektórzy usilnie za cel obierają odstraszenie albo zniechęcenie kogoś do automatu. Ja wychodzę z odwrotnego założenia.
    Wiem że mogę mieć pecha i skrzynia rozsypie mi się w drobny mak i zapłacę tyle co mi QBA napisał. Dobra, może będę miał pecha. Ale statystycznie rzecz biorąc jest to równie prawdopodobne jak remont silnika będący jeszcze większym kosztem. A jakoś przed zakupem 166 nie słyszę malkontentów piszących o czarnej perspektywie kapitalki silnika. Jakoś tego nikt się nie boi pomimo, że ma miejsce.

    I o to mi chodzi w tej całej polemice a nie o to aby udowodnić że remont skrzyni kategorycznie tyle nie kosztuje.

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cała dyskusja jest o AISIN-ie w JTD a Ty ciągle z tym ZF-em wyjeżdżasz, co do którego nikt nie ma zastrzeżeń.

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Nic mnie kolego nie ponosi, a tym bardziej nikogo nie chcę odstraszyć. Sam szukałem 166 w automacie (i na pewno jeszcze powrócę do lenia), ale niestety nie znalazłem na tyle godnego egzemplarza aby zaadoptować go do siebie. A sam się już przekonałeś, że leń jest na tyle piękną sprawą i nie tylko w Alfie, że jak już się ktoś wyszalał lub dorósł do normalnej eksploatacji auta zapewne go wybierze. I cały pic polega na tym, że trzeba być przygotowanym na jakieś tam kolosalne wydatki w przypadku chybionych zakupów lub lekko podpicowanych aut na sprzedaż zarówno co do skrzyni jak i silnika. Nie życzę tego nikomu ale sami wiem, że nie da się jeździć żadnym samochodem bez wkładu własnego. Wszyscy chcemy aby był on stosunkowo jak najniższy i o to chodzi.

  5. #35
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał jary17 Zobacz post
    Nic mnie kolego nie ponosi, a tym bardziej nikogo nie chcę odstraszyć. Sam szukałem 166 w automacie (i na pewno jeszcze powrócę do lenia), ale niestety nie znalazłem na tyle godnego egzemplarza aby zaadoptować go do siebie. A sam się już przekonałeś, że leń jest na tyle piękną sprawą i nie tylko w Alfie, że jak już się ktoś wyszalał lub dorósł do normalnej eksploatacji auta zapewne go wybierze. I cały pic polega na tym, że trzeba być przygotowanym na jakieś tam kolosalne wydatki w przypadku chybionych zakupów lub lekko podpicowanych aut na sprzedaż zarówno co do skrzyni jak i silnika. Nie życzę tego nikomu ale sami wiem, że nie da się jeździć żadnym samochodem bez wkładu własnego. Wszyscy chcemy aby był on stosunkowo jak najniższy i o to chodzi.
    Dokładnie.

Podobne wątki

  1. porady ;) potrzebne porady ;P
    Utworzone przez chao0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 11-02-2014, 18:24
  2. Alfa 166 z silnikiem V6 - potrzebne opinie/porady,itp
    Utworzone przez majster w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 12-10-2013, 18:21
  3. Alfa Romeo 147 1.9 MULTIJET opinie!!!pilnie potrzebne
    Utworzone przez rprzemekr w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 14-11-2011, 12:39
  4. Potrzebne porady, chcę kupić alfę 156 lub 147
    Utworzone przez matezoma w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-08-2011, 10:17
  5. [145] JTD - opinie, porady
    Utworzone przez czart79 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-04-2011, 03:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory