A, jesteś pewny, że to wina węża? Może ta opaska zaciskowa się jakoś poluzowała.
A, jesteś pewny, że to wina węża? Może ta opaska zaciskowa się jakoś poluzowała.
Mam podobnie jak na zdjęciu.
Mi też się pociło. Okazało się, że naderwany jest króciec, do którego podłączony jest wąż odmy. Kupiłem rurę używkę za 70zł, wymieniłem i jest sucho.
"For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" Jeremy Clarkson
Wyciągnij ten przewód i sprawdź czy nie jest pęknięty, jak cały to przetrzyj i wymień opaskę zaciskową. Powinno być OK.
Dobrze napisał, zacznij od usunięcia wycieku i wymień fabryczną opaskę na zwykłą skręcaną.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Teraz dopiero zauważyłemJeśli dobrze pamiętam, przewód ma specjalne dwa wycięcia na końcu, żeby go ładnie wpasować. Trochę brudno i ciemno u ciebie
ale to uszkodzenie jest właśnie zaraz obok tego, racja? Jeśli tak to wydaje mi się, że nie powinno niczym chlapać przez to uszkodzenie, bo znajduje się za uszczelnieniem (czyt. opaską). Zastanawiam się jedynie jak ten przewód mógł się uszkodzić w tym miejscu.
Mimo wszystko proponuje ci rozpiąć opaskę, ściągnąć przewód, oczyścić z tej breji i go sprawdzić oraz jak ktoś wyżej wspomniał również króciec. Jeśli nie ma żądnych pęknięć itp., wymień po prostu opaskę zaciskową, 2 minuty roboty. Kilka miesięcy temu wymieniłem tą dziadowską opaskę na zwykłą regulowaną metalową, która dociska wąż równomiernie na całym obwodzie i od tego czasu sucho, ponieważ też mi się pocił, co prawda u mnie nie było tak źle, ale pewnie to rozwiąże sprawę.
Uszkodzenie węża, w miejscu jak na zdjęciu, nie może być przyczyną tego wycieku, chyba, że uszkodzona jest sama rurka.