Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 37

Temat: wibracje JTD ciag dalszy

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kivi89
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    159 1.9 8v
    Postów
    445

    Domyślnie

    hehe.. powiem tak chyba kupie lepiej nowa xD myslalem ze wymienilem juz wszystko ale ile wlascicieli JTD tyle pomyslow i problemow z tym zwiazanych kolo srody bedzie nowy drążek jak nie pomoze to obadam wtryski zaciekawilo mnie jeszcze łożysko alternatora.. jak we wloszech robilem rozrząd to mechanik mowił cos o łożysku i pokazywał na te okolice ale ze mój włoski jest sredni zwłaszcza taki techniczny to nie do konca rozumiałem ale to sygnal ze warto tam zerknąć. Zdam relacje w tygodniu

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawciu87
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    BMW F31 318d
    Postów
    958

    Domyślnie

    ja to łożysko(sprzęgiełko jednokierunkowe) wymieniłem na dniach i cisza kompletna - nawet przy odpalaniu i gaszeniu kultura pierwsza klasa

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    sprzęgiełko alternatora wpływa w minimalny sposób na wibracje silnika. Prędze będzie skakać napinacz i pasek będzie się ślizgać
    Porównaj prace swojego jtd z innym. Czasem nie chodzi głośniej?

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Ja powiem tak, walka z wiatrakami, w 2.4 jtd też to mam i za każdym razem jak coś wymieniałem w silniku to nigdy się nie poprawiło, a wymieniłem koło pasowe, później nie potrzebnie wtryskiwacze, teraz wymieniłem komplet sprzęgła z dwumasą i nadal wibruje, najdziwniejsze to to, że na zimnym słabiej niż na rozgrzanym Mam do wymiany poduszkę centralną bo szarpie silnikiem przy ruszaniu i zmianie biegów, ale wątpię, że to uspokoi wibracje wewnątrz auta.

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel2910 Zobacz post
    Ja powiem tak, walka z wiatrakami, w 2.4 jtd też to mam i za każdym razem jak coś wymieniałem w silniku to nigdy się nie poprawiło, a wymieniłem koło pasowe, później nie potrzebnie wtryskiwacze, teraz wymieniłem komplet sprzęgła z dwumasą i nadal wibruje, najdziwniejsze to to, że na zimnym słabiej niż na rozgrzanym Mam do wymiany poduszkę centralną bo szarpie silnikiem przy ruszaniu i zmianie biegów, ale wątpię, że to uspokoi wibracje wewnątrz auta.
    Wtryski wymieniałeś na nowe?

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maarkuss
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Kraków - Glasgow
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.8 MPI
    Postów
    316

    Domyślnie

    A jaki dwumas zainstalowałeś, nowy czy po renowacji?

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Nowy dwumas z resztą stary był jeszcze w niezłym stanie, wtryski nie po regeneracji, ale silnik pracuje identycznie jak na poprzednich które miały dobre wyniki próby przelewowej.

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    a próba przelewowa to nie wszystko
    Korekcje sprawdzone na KTsie to też nie dadzą 100% diagnozy. Może Ujowo ktoś je zregenerował bo i tak bywa jak się nie robi minimum na eps708

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Nie będę przecież szukał dziury w całym, auto pracuje ładnie nie kopci, pali na dotyk, spalanie w normie to po co zawracać gitarę?

  10. #20
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel2910 Zobacz post
    Nie będę przecież szukał dziury w całym, auto pracuje ładnie nie kopci, pali na dotyk, spalanie w normie to po co zawracać gitarę?
    Nikt Tobie nie karze. Ale staramy się rozwiązać problem

Podobne wątki

  1. Szarpania ciag dalszy 2.0 V6 TB
    Utworzone przez kis79 w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 12-06-2013, 22:07
  2. Awaryjność ALF - ciag dalszy
    Utworzone przez pragiark w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 23-11-2010, 20:07
  3. Skrzynia biegow ciag dalszy klopotow.
    Utworzone przez Nelther w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-05-2010, 00:58
  4. [156] skrzynia ciag dalszy...
    Utworzone przez bija22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-04-2008, 17:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory