Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Temat: Długo odpala 2.4 JTD

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pawellike
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Sobolew
    Auto
    Alfa 166 2,4 JTD
    Postów
    146

    Domyślnie Długo odpala 2.4 JTD

    Czemu moja Alfa pali tak jak na filmie, a nie z 1,2 kręcenia.....

    http://www.youtube.com/watch?v=-CKSM7-aXZo

    Wymieniany już był czujnik listwy wtryskowej (bo pokazywało błąd i nie dało się usunąć), wsadziłem używany czujnik i paliła, ale nie zawsze i w taki sposób, ze długo trzeba było kręcić. Rano z samostartu najlepiej, trochę psiuknąć i pali z pierwszego. Wsadziłem dzisiaj stary czujnik, na którym nie paliła iiii.... pali tak samo jak na nowym :|

    Dzisiaj jeszcze zmieniłem przekaźnik od świec żarowych, bez zmian. Zobaczę rano na zimnym.

    Poza tym sprawdziłem wtryskiwacze metodą "strzykawkowa". Każdy wtryskiwacz podał przelewem identyczna ilość paliwa. Dokładnie to zmierzyłem przez 3 minuty i wyszło po 24 ml..............

    Zamawiam jeszcze świece żarowe tak dla pewności (choć mierzyłem oporność każdej z nich i według jakiejś tabeli znalezionej na necie, było ok :/ ) Ale wydaje mi się, że na ciepłym silniku powinna palić normalnie, a nie tak długo. Dzisiaj jeszcze słyszałem, że CommonRail tak ciężko będzie palił, bo zanim "nastuka" ciśnienia do listwy wtryskowej a potem na wtryskiwacze.............bajka Słuchać już dalej nie mogłem.

    Co jeszcze mogłem ominąć??

  2. #2
    ViP Maniak resoraków Avatar majk
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    ALFY
    Postów
    678

    Domyślnie

    Sprawdz jak rośnie ciśnienie na listwie podczas odpalania. ECu dopiero po przekroczniu określonego ciśnienia otwiera wtryskiwacze. Wygląda że już pompa ma troche dosyć i słabo nabija

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar gwiazdor2
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    szczecin
    Auto
    Alfa romeo gt 1,9 jtd 16V 330hp
    Postów
    19

    Domyślnie

    Podlacz pod kpmpa i tak jak kolega mowi i na wolnych obrotach sprawdz cisnoenie powinno byc kolo 300 bar

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Kolego po pierwsze kiedy był wymieniany filtr paliwa? Jak wsadziłeś drugi czujnik to wywala błąd i jaki to był błąd? Pewien jesteś że czujnik sprawny?
    Profilaktycznie wyczyść regulator ciśnienia paliwa. Jeśli to nie pomoże to bez logów podczas rozruchu pomoc Tobie to wróżenie z fusów.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał gwiazdor2 Zobacz post
    Podlacz pod kpmpa i tak jak kolega mowi i na wolnych obrotach sprawdz cisnoenie powinno byc kolo 300 bar
    Nie na wolnych obrotach tylko podczas rozruchu trzeba zobaczyć jak ciśnienie narasta.
    Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości penisa razem z kręgosłupem
    FIAT 126 BIS -->VW GOLF mk2 GTD --> Ford Mondeo 1.8 automat --> Ford Mondeo 2.5 v6 --> AR 156 1.9 jtd 105km --> AR 156 1.9 jtd 115km --> Ford Mondeo 2.0 duratec --> AR 156 SW 2.4 jtdm 175km --> AR 166 2.4 jtdm 175km Sportronic --> Zafira B Cosmo+ 1.9 cdti --> Paździerz B5FL 1.8T --> Hyundai XG350L --> Passerati B6 2.0 TDI --> Renault Koleos 2.0 DCI --> Renault Laguna III 2.0T

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pawellike
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Sobolew
    Auto
    Alfa 166 2,4 JTD
    Postów
    146

    Domyślnie

    Czy kazde oprogramowanie do interfejsu posiada taka mozliwosc sprawdzenia?
    No jezeli to pompa to bede mial wydatek.....
    Mowicie ze powinno miec 300bar ale jak powinno rosnac to cisnienie?

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    FESem czy też MESem bez problemu sprawdzisz. Szybko Po 1 sekundzie kręcenia ciśnienie powinno pójść na min.160 (to jest minimalne ciśnienie do odpalenia) bo inaczej wtryskiwacze się nie otworzą i nie podadzą dawki paliwa.
    300 bar powinno być po odpaleniu na jałowym a około 1600 bar przy pełnym obciążeniu.
    Ostatnio edytowane przez PRE2ES ; 24-10-2013 o 06:34
    Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości penisa razem z kręgosłupem
    FIAT 126 BIS -->VW GOLF mk2 GTD --> Ford Mondeo 1.8 automat --> Ford Mondeo 2.5 v6 --> AR 156 1.9 jtd 105km --> AR 156 1.9 jtd 115km --> Ford Mondeo 2.0 duratec --> AR 156 SW 2.4 jtdm 175km --> AR 166 2.4 jtdm 175km Sportronic --> Zafira B Cosmo+ 1.9 cdti --> Paździerz B5FL 1.8T --> Hyundai XG350L --> Passerati B6 2.0 TDI --> Renault Koleos 2.0 DCI --> Renault Laguna III 2.0T

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pawellike
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Sobolew
    Auto
    Alfa 166 2,4 JTD
    Postów
    146

    Domyślnie

    Filtr paliwa dwa miesiace temu wymieniany, czyli jakies 3tys km. Czujnik sprawny, wymontowany ze sprawnego auta ktore palilo miodzio. Tak naprawde to teraz wsadzilem stary bo jest bez zmian...
    Pytanie z.mojej strony jeszcze apropos kabelka do kompa.....czy to musi byc kabel do Fiata/Alfy? Czy pasuje kabel od innej marki pojazdu a tylko oprogramowanie na kompie sie zmienia?
    Jak tylko dostane w rece kabel, sciagne oprogramowanie to wstawie wszystkie potrzebne informacje. Idzie zima, wiec musze szybko dzialac...
    A moze ma ktos do sprzedania.taki kabel?

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    cr nie pali na strzała jak tdi itp. Myślę że auto odpala normalnie. na allegro kupisz za 30 zł

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacek83 Zobacz post
    cr nie pali na strzała jak tdi itp.
    Zgadza się, ale po to masz w układzie dwie pompy żeby to ciśnienie nabić bardzo szybko. Moja 2.4 pali od starzała. Dwa-trzy obroty i chodzi.
    Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości penisa razem z kręgosłupem
    FIAT 126 BIS -->VW GOLF mk2 GTD --> Ford Mondeo 1.8 automat --> Ford Mondeo 2.5 v6 --> AR 156 1.9 jtd 105km --> AR 156 1.9 jtd 115km --> Ford Mondeo 2.0 duratec --> AR 156 SW 2.4 jtdm 175km --> AR 166 2.4 jtdm 175km Sportronic --> Zafira B Cosmo+ 1.9 cdti --> Paździerz B5FL 1.8T --> Hyundai XG350L --> Passerati B6 2.0 TDI --> Renault Koleos 2.0 DCI --> Renault Laguna III 2.0T

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Jasne, moja pali bardzo podobnie choć nie ma takiego przerywnika jak ta z linka. Zobaczymy, jeśli ciśnienie nabija poprawnie nie doszukiwałbym się jakiejś awarii układ paliwowego.

Podobne wątki

  1. na zimnym silniku długo odpala
    Utworzone przez misielok w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-02-2014, 00:19
  2. Czasami długo kręci V6
    Utworzone przez nobodyspecial w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-04-2011, 20:45
  3. Jak długo grzeje się disel???
    Utworzone przez SEBEK w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 23-09-2010, 06:49
  4. opona czy długo pojeżdżę ?
    Utworzone przez kamien007 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-09-2009, 20:38
  5. Długo kręci na zimnym
    Utworzone przez Pasi w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-08-2009, 18:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory