Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Temat: Koło zamachowe zamiast dwumasy w V6

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166 ,3.0 B+G ,2000r :)
    Postów
    44

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jarecki166 Zobacz post
    Przy gwałtownym odpuszczeniu i dodaniu gazu sam załącza się STR, co może szarpnąć. Chyba, że nie o to Ci chodzi.
    u mnie właśnie to nie działało ...nie załączał sie STR jak gwałtownie dałem gazu...ale teraz juz tak wymieniłem przepustnice i teraz sia załącza miód malina sprzęgło wymienione i lata jak marzenie dzięki QUBIE

    mam pytanie po wymianie przepustnicy musze cos robic tzn podpiac pod komputer zgrac przepustnice z silnikiem czy cos???

  2. #22
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Musisz zrobic adaptacje przepustnicy. Zadzwoń wieczorem to coś tam podpowiem.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    Nigdy nie przerabiałem takiej zmiany ale wydaje mi się że nie będzie się dało zrobić takiej akcji odchudzenia koła zamachowego bo skrzynia pod dwumas ma raczej głębszy kołnierz i sprzegło ze zwykłym sztywnym kołem będzie zbyt chude.
    Z ciekawości muszę zobaczyć bo mam na warsztacie skrzynie z gta i 166 3.0.
    Docisk od jednomasu jest wyższy bo musi zmieścić tarcze ze sprezynkami która jest wyższa niż tarcza od dwumasy. Nie robilem pomiarów, ale chyba powinno się zgadzać. Eper prawdę powie, trzeba porównać numery dzwonów od skrzyń ze 166 i 156

  4. #24
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    W wolnej chwili sprawdzę mam skrzynie z gta i 166
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  5. #25
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ktoś w zeszłym tygodniu się chwalił że sprzęgło od GTA wchodzi plug&play do 166 zamiast dwumasu.

  6. #26
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    166 2.0 TS, 159 2.4 JTDm
    Postów
    8

    Domyślnie

    Jakiś czas temu przerabiałem temat dwumasy, z tym że w 2.0 TS, identyczna dwumasa jest w 156 2.4 jtd. Natomiast jeśli chodzi o zwykłe sprzęgło to pasuje na 100% z 164 3.0 V6. Mam to wszystko odłożone na czarną godzinę, więc jakby ktoś chciał znać nr katalogowy albo wymiary to służę pomocą.

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    465

    Domyślnie

    Ja mam zamach od 156 2.5 a docisk i tarcze do 164 3.0 24v. Wszystko pasuje p&p. Tarcza od 164 ma 240mm a od 156 235mm
    Moje Alfy
    AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
    AR 166 3.0 Sportronic
    AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
    AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
    Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v

    Oraz
    Delta III 1.75 k04
    Espace IV 3.5

  8. #28
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Siedlce
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 v6 , 2001 rok ,
    Postów
    10

    Domyślnie

    A ja mam od 156 GTA cały komplet wraz ze sztywnym kołem zamachowym. Sam osobiście wkładałem miesiąc temu, pasuję bez problemu tylko śruby do koła zamachowego trzeba mieć krótsze. Koszt w ASO 10zł sztuka.
    Autko śmiga na tym zestawie super!

  9. #29
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    wtracając panowie do tematu w poprzednim aucie 5er przerobiłem z dwumasu na sztywne po kilkudziesięciu tysiącach poszły łożyska na wałku głównym w skrzyni rechotała na jałowym jak diabli. wymiana skrzyni i znow to samo po podobnym przebiegu to samo. koleś co regenerował pierwszą skrzynie powiedział że taka przeróbka powoduje uszkodzenie łożyskowania skrzyni. dlatego jak mi teraz w lalce skończyło się sprzęgło nie kombinowałem tylko kupiłem oryginał z dwumasówką.

  10. #30
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    W dieslu to zupełnie inna sprawa.

Podobne wątki

  1. Koło zamachowe v6
    Utworzone przez ar4me w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-05-2015, 12:51
  2. [155] Koło zamachowe
    Utworzone przez Lukasz A. w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 02-03-2014, 21:11
  3. [159] Koło zamachowe valeo do 2.4
    Utworzone przez piotrpo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-06-2013, 19:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory