Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: Overboost pikuje. Doładowanie 2,7 bara - Logi

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Turbo musi dawać swoje nominalne ciśnienie - 2,3 bara - jak daje to nie wymaga zdnej regulacji. Farba zabezpiecza nakrętkę przed odkręceniem - jeśli jest to fabryczne zabezpieczenie to nic nie trzeba regulować
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #22
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    A

    Czy fabrycznie wyregulowane cięgno (ślady farby, nic nigdy nie kręcone) trzeba później jeszcze doregulowywać - w miarę "upływu czasu",
    Nie.
    Tego się nie rusza.
    Ale jest sposób aby to ustawić jeśli było ruszone i "na samochodzie" bez ściągania
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #23
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Murcialago
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 146 , 1.4 TS '98 / 156 JTD 16V
    Postów
    238

    Domyślnie

    Dobrze Panowie przeczytałem wszystko ale... oglądałem tu logi kolegów z forum i to co zwróciło moją uwagę do zakres pracy OVB. U mnie przy maksymalnym zamknięciu ma zawsze powyżej 30%, a w wielu logach widziałem, że zamyka się do 20%. Może pompa podciśnienia nie daje rady ??
    Ostatnio edytowane przez Murcialago ; 01-11-2013 o 01:31

  4. #24
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    U mnie ten sam problem, nawet jak wdepnę w podłogę to max 40 % zamknięcia. Jutro będę przeglądał raz jeszcze wężyki, a jak nie to, to też sprawdzę pompe vacum.

  5. #25
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Murcialago Zobacz post
    Może pompa podciśnienia nie daje rady ??
    Zaniżone podciśnienie to niedoładowanie. Twój log wskazuje, że overboost ma kłopoty z ustabilizowaniem ciśnienia ale najpierw idzie za wysoko. Oczywiście może to być drążek, jednak najpierw sprawdź filterek upustowy podciśnienia na overboost. Niedrożny ma problemy z odpuszczeniem podciśnienia i przeładowuje.
    Jak to nie pomoże, to z rób mi log w ten sposób - 3 bieg i jedziesz parę sekund (10-15) równo na 2500 obr., potem nagle gaz na 100% i jak dojdzie do 3500 obr. to ustabilizuj i jedź na takich obrotach też parę sekund. Log dla pewności zrób z 2, 3 razy.

    - - - Updated - - -

    P.S. przepływka ci niedomaga. Do czyszczenia....
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #26
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Murcialago
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 146 , 1.4 TS '98 / 156 JTD 16V
    Postów
    238

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Zaniżone podciśnienie to niedoładowanie. Twój log wskazuje, że overboost ma kłopoty z ustabilizowaniem ciśnienia ale najpierw idzie za wysoko. Oczywiście może to być drążek, jednak najpierw sprawdź filterek upustowy podciśnienia na overboost. Niedrożny ma problemy z odpuszczeniem podciśnienia i przeładowuje.
    Jak to nie pomoże, to z rób mi log w ten sposób - 3 bieg i jedziesz parę sekund (10-15) równo na 2500 obr., potem nagle gaz na 100% i jak dojdzie do 3500 obr. to ustabilizuj i jedź na takich obrotach też parę sekund. Log dla pewności zrób z 2, 3 razy.

    - - - Updated - - -

    P.S. przepływka ci niedomaga. Do czyszczenia....
    OVB wymieniłem w ubiegłym tygodniu na oryginał Pierburg. Na starym były przerwy w przyspieszaniu. Po wymianie lepiej ale przeładowania na nowym sięgają ponad 2,8 bara. Wczoraj jechałem autostradą i przegoniłem ją na piątce przy obrotach 4 tyś na dystansie ponad 30 kilometrów. Po wjechaniu do miasta jadąc na trójce 3200 obrotów wcisnąłem gaz w podłogę i przy 3800 MCSF - Zbyt wysoki sygnał na czujniku doładowania

    Rano zrobiłem logi ale przeczytałem raz jeszcze Twój post i widzę, że źle zrobiłem. Zatem idę robić raz jeszcze

  7. #27
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    zbyt wysoki sygnał na czujniku doładowania-to nie jest kod przeładowania!!

    pzd.

  8. #28
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Murcialago
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 146 , 1.4 TS '98 / 156 JTD 16V
    Postów
    238

    Domyślnie

    Cytat Napisał george11 Zobacz post
    zbyt wysoki sygnał na czujniku doładowania-to nie jest kod przeładowania!!

    pzd.
    W takim razie co oznacza ?

  9. #29
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    No właśnie. Podaj nam sam kod, bez opisów.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #30
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Murcialago
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 146 , 1.4 TS '98 / 156 JTD 16V
    Postów
    238

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Jak to nie pomoże, to z rób mi log w ten sposób - 3 bieg i jedziesz parę sekund (10-15) równo na 2500 obr., potem nagle gaz na 100% i jak dojdzie do 3500 obr. to ustabilizuj i jedź na takich obrotach też parę sekund. Log dla pewności zrób z 2, 3 razy.

    - - - Updated - - -
    Tak jak pisałem OVB nowy.
    Zrobiłem logi, które poleciłeś zrobić. Robiłem na 3 i 4 biegu. Dorzuciłem jeszcze 3 bieg od 1500 obrotów. Ja się nie znam ale jak dla mnie problem jest tylko kiedy próbuję ją rozpędzić od niższych obrotów. Zerknij proszę.

    Co do przepływomierza raczej go wymienię bo nie mam talentu do czyszczenia tego podzespołu. Dwa razy czyściłem i dwa razy popsułem

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    No właśnie. Podaj nam sam kod, bez opisów.
    P0238 - Czujnik ciśnienia doładowania.
    Attached Files Attached Files

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 62
    Ostatni post / autor: 07-01-2020, 21:04
  2. [159] Doładowanie turbiny
    Utworzone przez Maciek_m83 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-06-2015, 17:11
  3. [Brera] Turbo w 2,4jtdm ładuje max 0.5 bara, rura mi zmiękła/od IC :)/
    Utworzone przez baksiu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-11-2014, 22:18
  4. Słabe doładowanie?
    Utworzone przez Zymelka w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-11-2013, 08:18
  5. [GTV Spider] Co się stanie jak wymienię regulator ciśnienia paliwa (3 bary) na nowy (3,5 bara)?
    Utworzone przez KKrzysztof w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-11-2010, 15:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory