Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Temat: Cieknący przewód smarowania turbiny

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Dostałem info ze sklepu, że dziwna sprawa i, że mogę do nich przesłać to oni będą ją reklamować u dostawcy, a ja jak chcę to mogę zamówić drugą Chyba kupię parę sztuk używanych i będę testował po kolei

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Panowie trochę dziwna sprawa po wymianie śrubki na inną nadal cieknie ręce opadają bo to na pewno nie przez przewód, śruba zmieniona na inną i nadal cieknie między blokiem a podkładką dokładnie w tym miejscu, blok wygląda ładnie chyba tak już musi zostać nie wiem. Chyba, że Panowie z czegoś innego tam cieknie i czy tam czasami nie ma w okolicy zaślepki po wałku balansowym z CF2? Foto po przejechanym kilometrze po wymianie podkładek:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	sb.jpg
Wyświetleń:	265
Rozmiar:	79.9 KB
ID:	112998
    Ostatnio edytowane przez pawel2910 ; 06-11-2013 o 16:44

  3. #23
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Robertonsky@gma
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    UK
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 v24, W-168 , Vectra 1.9 150
    Postów
    139

    Domyślnie

    witam Nie chce uchodzić za osobe wymondzajaca się, ale tu mogą pomóc podkadki miedziane które sa bardzo miękkie. Wszyscy tu piszą o rozgrzaniu ich i wsadzeniu do wody. Nie wiem jak jest teraz ale kiedyś gdy pracowałem na serwisie tary na układach zasilania to problematyczne połączenia leczyło się zasosowaniem podkładek wyżarzonych( brało się takie same lub troszkę grubsze grzało się palnikiem do czerwoności i zostawiało do powolnego ostudzenia. ( technologicznie proces ten nazywa się odpuszczeniem) skutkuje zmiękczeniem materiału. Jeżeli to nie podkładki to może wina gwintu. Może cos tam było podklejone i nie ciekło, dopiero jak mechanik ruszył srube to zaczęło cieknąć.

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Tylko jeżeli podkładki dobrze przylegają do bloku to i olej który cieknie z gwintu uszczelnią, śrubkę zmieniałem i to samo, czy nie można podłożyć czegoś innego pod tą podkładkę od bloku żeby to uszczelniło a zarazem trochę potrzymało np. o-ring? Chyba, ze tak jak wspomniałem z czegoś innego pojawia się tam olej bo np. simmering na wale jest uszczelniony jak i same śruby koła dwumasowego a olej pojawia się na łączeniu skrzyni z silnikiem i myślałem, że to właśnie ścieka z tego miejsca jak na foto.

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Ja obstawiam podkładkę metalowo-materiałową na łączeniu odpływu z silnikiem. Ja u siebie jak demontowałem turbinę to wszystko skręciłem ręcznie na starych elementach i zero wycieku.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Tzn. chyba miedzianą? Podkładki zawsze nowe o wym. 12x18x1.5. Najchętniej to bym coś podłożył coś pod tą podkładkę gdzie styka się z blokiem, ale to jakoś nie za bardzo zgodne ze sztuką

  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Przecież do turbo idą 2 przewody. Najlepiej zrób tak - oczyść wszystko, leżysz pod autem i patrzysz na to miejsce (od góry to g.widać) a druga osoba sobie silnikiem gazuje. Może się dopatrzysz skąd leci.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Z odpływu nie cieknie jest sucho, z zasilania tylko leci tak jak na foto pokazuje się olej właśnie pod śrubą.

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Dobra dzisiaj obadane wszystko i jak się okazuje śruba jest sucha a olej pokazuje się z czegoś innego w tamtych okolicach zamieszczam parę zdjęć jak to wygląda od spodu może mało widać bo bez kanału, ale powinno wystarczyć.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00200.jpg
Wyświetleń:	558
Rozmiar:	94.9 KB
ID:	113120Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00201.jpg
Wyświetleń:	317
Rozmiar:	75.8 KB
ID:	113121Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00202.jpg
Wyświetleń:	258
Rozmiar:	75.6 KB
ID:	113122Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00203.jpg
Wyświetleń:	264
Rozmiar:	102.4 KB
ID:	113123Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00204.jpg
Wyświetleń:	277
Rozmiar:	73.4 KB
ID:	113124Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00206.jpg
Wyświetleń:	203
Rozmiar:	45.4 KB
ID:	113125
    Dodam, że wczoraj wszystko wycierałem do sucha w tych miejscach, po odkręcaniu tej blaszki czarnej widać, że dwumas jest suchy. Miesiąc temu było zmieniane u mechanika, kompletne sprzęgło z dwumasą, uszczelniacz wału i później uszczelniana miska bo mechanik dał za mało silikonu między miską a uszczelniaczem i później musiał zdejmować miskę Teraz okazuje się, że prawdopodobnie nie zajrzał pod blachę między silnikiem a skrzynią bo coś mi się wydaje, że cieknie jakaś zaślepka w bloku, ale czekam na potwierdzenie kogoś bardziej kumatego.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	tcue.jpg
Wyświetleń:	278
Rozmiar:	70.0 KB
ID:	113127
    Ostatnio edytowane przez pawel2910 ; 08-11-2013 o 12:14

Podobne wątki

  1. Przewód cisnieniowy oleju do turbiny JTD
    Utworzone przez Alfista w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 11:02
  2. Zbrojony przewód do turbiny.
    Utworzone przez szerszeń w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-07-2010, 13:54
  3. Cieknący przewód wspomagania. Kupienie/dorobienie przewodu
    Utworzone przez rudiszubert w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-07-2010, 10:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory