Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Cieknący przewód wspomagania. Kupienie/dorobienie przewodu

  1. #1
    rudiszubert
    Gość

    Domyślnie Cieknący przewód wspomagania. Kupienie/dorobienie przewodu

    Po małej kolizji zrobiła się dziurka w aluminiowej rurce od wspomagania (tej pod chłodnicami).Po dokładnym obejrzeniu stwierdziłem, że jest kilka dziurek .Zastanawiam się nad kupnem używanych lub dorobieniu samemu.Tylko jak zarobić końcówki rurek , żeby nie zsuwały się z nich węże gumowe ? Może macie jakieś pomysły ? Ewentualnie gdzie kupić tanio nowe rurki ?

  2. #2
    rudiszubert
    Gość

    Domyślnie

    Żrobione

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gordon771
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    AR 156 SW 2,4 JTD 140 KM 01r.SportPack
    Postów
    86

    Domyślnie

    Opisz jak to naprawiłeś.
    Gordon

  4. #4
    rudiszubert
    Gość

    Domyślnie

    Zmieniłem konstrukcję poprzez wyrzucenie tych długich rurek idących pod chłodnicami,a z ich końcówek zrobiłem krótkie rurki ,którymi połączyłem przewody elastyczne wychodzące z lewej strony koło skrzyni biegów ,z chłodnicą oleju wspomagania,którą to zamocowałem pod lewym błotnikiem.Trzeba tą chłodniczkę zamontować jak najbliżej wspornika błotnika i zarazem możliwie najwyżej tak , aby dało się założyć zakole.Cała robota trwała 30 minut , a koszt przeróbki to 4 obejmy metalowe do zaciśnięcia węży.Te obejmy lepiej kupić jakieś lepsze , a nie takie od węży ogrodowych. Wszystko działa jak należy.

  5. #5
    patryk520
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rudiszubert Zobacz post
    Zmieniłem konstrukcję poprzez wyrzucenie tych długich rurek idących pod chłodnicami,a z ich końcówek zrobiłem krótkie rurki ,którymi połączyłem przewody elastyczne wychodzące z lewej strony koło skrzyni biegów ,z chłodnicą oleju wspomagania,którą to zamocowałem pod lewym błotnikiem.Trzeba tą chłodniczkę zamontować jak najbliżej wspornika błotnika i zarazem możliwie najwyżej tak , aby dało się założyć zakole.Cała robota trwała 30 minut , a koszt przeróbki to 4 obejmy metalowe do zaciśnięcia węży.Te obejmy lepiej kupić jakieś lepsze , a nie takie od węży ogrodowych. Wszystko działa jak należy.
    kolega widze pojechał jak Gepetto

    Życzę braku skutków ubocznych.

    Pzdr.

  6. #6
    rudiszubert
    Gość

    Domyślnie

    Skutki uboczne to lżejszy samochód i prostsza konstrukcja

Podobne wątki

  1. [145] Cieknący płyn wspomagania
    Utworzone przez z4boj4d w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-07-2015, 18:59
  2. wymiana przewodu wspomagania ar 147
    Utworzone przez amber24 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 31-01-2014, 17:35
  3. Cieknący przewód smarowania turbiny
    Utworzone przez pawel2910 w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 08-11-2013, 11:48
  4. [164] Wymiana przewodu wspomagania 3.0 v6
    Utworzone przez Andy1970 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-04-2012, 19:24
  5. [156] cieknący olej ze wspomagania
    Utworzone przez alfa247 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-04-2008, 15:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory