Postanowiłem założyć nowy temat ponieważ w oryginalnym wątku poruszana jest inna kwestia.
A więc uciekał momentalnie olej od selespeeda - nie dało sie wbić biegu. Samochód został odstawiony do mechanika. Tam wyciek został załatany - okazało się że uszczelka od wysokiego biegu puściła(mam nadzieję że dobrze to napisałem).
Na tą chwilę system jest szczelny, nie pieni się, odpowietrzony itd ale...
Selespeed ma błąd.. mianowicie:
Samochód pokazuje 4 bieg... aczkolwiek można go przepchać więc jest teoretycznie na luzie
Z racji że jest na 4 to nie da się go odpalić. Próbowali elektronicznie wybijać zawory elektronicznie itd ale nie zdaje to egzaminu póki co.
Jeżeli chodzi o to jak "wbił się" na 4 to miało to miejsce wtedy kiedy była próba odpalenia samochodu a padł akumulator.
Macie jakieś pomysły?