Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Selespeed ustawiony na 4 - niemożliwość odpalenia - co zrobić?

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    Alfa Romeo 147 Distinctive Selespeed 2.0 16V 150KM 2002r.
    Postów
    32

    Domyślnie Selespeed ustawiony na 4 - niemożliwość odpalenia - co zrobić?

    Postanowiłem założyć nowy temat ponieważ w oryginalnym wątku poruszana jest inna kwestia.

    A więc uciekał momentalnie olej od selespeeda - nie dało sie wbić biegu. Samochód został odstawiony do mechanika. Tam wyciek został załatany - okazało się że uszczelka od wysokiego biegu puściła(mam nadzieję że dobrze to napisałem).

    Na tą chwilę system jest szczelny, nie pieni się, odpowietrzony itd ale...

    Selespeed ma błąd.. mianowicie:

    Samochód pokazuje 4 bieg... aczkolwiek można go przepchać więc jest teoretycznie na luzie

    Z racji że jest na 4 to nie da się go odpalić. Próbowali elektronicznie wybijać zawory elektronicznie itd ale nie zdaje to egzaminu póki co.

    Jeżeli chodzi o to jak "wbił się" na 4 to miało to miejsce wtedy kiedy była próba odpalenia samochodu a padł akumulator.

    Macie jakieś pomysły?


  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie

    Cytat Napisał Polo87 Zobacz post
    Postanowiłem założyć nowy temat ponieważ w oryginalnym wątku poruszana jest inna kwestia.

    A więc uciekał momentalnie olej od selespeeda - nie dało sie wbić biegu. Samochód został odstawiony do mechanika. Tam wyciek został załatany - okazało się że uszczelka od wysokiego biegu puściła(mam nadzieję że dobrze to napisałem).

    Na tą chwilę system jest szczelny, nie pieni się, odpowietrzony itd ale...

    Selespeed ma błąd.. mianowicie:

    Samochód pokazuje 4 bieg... aczkolwiek można go przepchać więc jest teoretycznie na luzie

    Z racji że jest na 4 to nie da się go odpalić. Próbowali elektronicznie wybijać zawory elektronicznie itd ale nie zdaje to egzaminu póki co.

    Jeżeli chodzi o to jak "wbił się" na 4 to miało to miejsce wtedy kiedy była próba odpalenia samochodu a padł akumulator.

    Macie jakieś pomysły?

    Mam taki pomysł, żebyś zabrał ten samochód od tego mechanika, bo po tym co piszesz to on nie ma o selespeedzie bladego pojęcia i zapewne nie naprawi Ci tego.
    - ma ten mechanik chociaż fesa lub examinera, żeby zdiagnozować usterkę po kodach błędów
    - sprawdzał jakie jest ciśnienie w układzie, czy są spadki ciśnienia w czasie ?

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 T.S Selespeed
    Postów
    17

    Domyślnie

    Rozumiem że wyciek zostal naprawiony jedynie nie mozesz powrocic na Neutral?
    Jesli tak to proponuje sie podpiac pod ELM 327, skasowac bledy, moze skrzynia zacznie pracowac.
    Jesli nie to moze byc wodzik zaklinowany w polowie drogi i proponuje poruszac samochodem przod tył probujac w tym czasie przelaczac na luz.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    Alfa Romeo 147 Distinctive Selespeed 2.0 16V 150KM 2002r.
    Postów
    32

    Domyślnie

    Cytat Napisał gord Zobacz post
    Mam taki pomysł, żebyś zabrał ten samochód od tego mechanika, bo po tym co piszesz to on nie ma o selespeedzie bladego pojęcia i zapewne nie naprawi Ci tego.
    - ma ten mechanik chociaż fesa lub examinera, żeby zdiagnozować usterkę po kodach błędów
    - sprawdzał jakie jest ciśnienie w układzie, czy są spadki ciśnienia w czasie ?
    Tak, ma
    Było sprawdzane. Nie ma spadków ciśnienia

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał kubamtx Zobacz post
    Rozumiem że wyciek zostal naprawiony jedynie nie mozesz powrocic na Neutral?
    Jesli tak to proponuje sie podpiac pod ELM 327, skasowac bledy, moze skrzynia zacznie pracowac.
    Jesli nie to moze byc wodzik zaklinowany w polowie drogi i proponuje poruszac samochodem przod tył probujac w tym czasie przelaczac na luz.
    1) Mają do czynienia z Selespeedami na codzień więc o tak oczywistą sprawę nie pytałem ale zapytam we wtorek... może najciemniej pod latarnią...
    2)Dzięki za propozycje. Jak tylko zadzwonię w poniedzialek to powiem żeby od tego zaczęli. A co to jest wodzik tak z ciekawości?
    Ostatnio edytowane przez Polo87 ; 08-11-2013 o 21:38

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 T.S Selespeed
    Postów
    17

    Domyślnie

    Udalo Ci sie naprawic juz sprzet?

    Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 16-10-2014, 12:54
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-11-2011, 08:15
  3. rozrzad ustawiony na - 18 stopni na wydechu.
    Utworzone przez bubu321 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 25-08-2010, 08:05
  4. CO trzeba do odpalenia
    Utworzone przez marcinv530erx w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-01-2010, 21:50
  5. [159] Nawiew jest ustawiony na max, a ledwo dmucha. Zapchany filtr przeciwpyłkowy?
    Utworzone przez M@T w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-05-2009, 11:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory