Żal...
Żal...
Jest: Jaguar XF 3.0 V6
Były: Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115 KM => Hyundai Coupe FX 2.0 (RD2) => Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 => Honda Accord VI 2.0 VTEC => BMW 118d E87
Junak 126
Jako, że mamy już koniec 2013 to proponował bym zmianę nazwy tematu bo za chwilę będzie mocno nieadekwatny![]()
Myślę, że 2017 można od razu podać.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Myślę sobie że jeśli producent ma takie "opóźniania" w projektowaniu nowych modeli to i nazwa auta [Gullia] musi się zmienić by nie kojarzyła się z starą panną której nikt nie widział, gdy był jej czas.
Pozostanie kupić AR 159 z mniejszym przebiegiem i największym silnikiem benzynowym ... już w celach kolekcjonerskich.
W celach kolekcjonerskich proponuję jednak coś z serii 105/115.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Ostatnio gdy byłem w Niemczech po 159 miałem okazję poznać człowieka, który ma bliskie kontakty z kierownictwem Fiata (od niego kupiliśmy z forumowiczem LukeMazur auto w mieście będącym główną siedzibą Fiat AG- Deutschland). Jest to architekt wykonujący projekty salonów dla grupy Fiata. Dużo ciekawostek się od niego dowiedziałem i między innymi powiedział mi, że tą 159 TI 11', którą ma od tygodnia będzie jeździł około 2 lata bo wtedy dopiero będzie nowy model AR a on nie chce jeździć fiatem lub lancio-chryslerem...! Nie jest to fascynat marki ale gość jeżdżący alfami bo dostaje je za około 50% ceny, a z racji swoich koneksji wie dużo i na temat. Mówił też, że ma zlecenie na zmiany w kilku strategicznych salonach alfy i ma je wykonać do końca 2015 i do tego czasu nie sprzeda też 159 TI, bo musi mieć pewne auto na dłuższe trasy (powiedział o tym przypadkowo zagadnięty o ewentualną sprzedaż tego auta za rok). Dobrze by było, gdyby się te informacje sprawdziły.
Ostatnio edytowane przez Belfer ; 06-11-2013 o 23:54
jakoś moi niegdysiejsi oponenci, ktorzy atakowali mnie za atakowanie Sergio, nie kwapią sie do przyznania mi racji
pisalem sto razy: to hamulcowy rozwoju, grabarz marki.
niech was 4C nie zwiedzie: w sensie globalnym marka nadal traci i spada w czeluście piekielne. 4C w finezyjny sposob zwrocilo uwage mediów na markę AR, ale za miesiac, dwa, znów zapadnie cisza.
A co KRS mówiłeś o 4C nam przypomnij?
Swpją drogą to też ciekawe, bo pewnie jak się zapytam co większość z was sądzi o producentach wprowadzających nowy model co 2 lata i lifting co roku to usłyszę, że to porażka bo za szybko, bo niedopracowane itd. itp.
A jak ktoś próbuje zrobić coś porządnie - i udowadnia, że umie (vide 4C, 8C) - to dostaje baty![]()
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Ciemność widzę. Znowu wyjdzie skrzyżowanie Fiata z czymś - jak w 4C. Który to wg mnie wcale nie jest ładny i wcale nie przypomina Alfy.Następca Alfy 159 ma być autem globalnym, dlatego stylistyka Giulii musi być tak dobrana, aby samochód przypadł do gustu także klientom zza Oceanu.
Tak BTW - dlaczego Alfa zrezygnowała ze swoich charakterystycznych tylnich lamp? Te okrągłe to jakby je ktoś żywcem z jakiejś ciuchci tudzież Fiata wyjął.