niech zgadnę, byłeś na partynickiej.
- a jaki przebieg ma ten samochód z licznika i ten odczytany programem,
- a kiedy był kupiony
niech zgadnę, byłeś na partynickiej.
- a jaki przebieg ma ten samochód z licznika i ten odczytany programem,
- a kiedy był kupiony
Nie, niebyłem na partynickiejNapisał bubu321
Byłem we wrocławiu na długiej, a pozatym w okolicach Wielunia, miejscwości nie pamietam i w salonie. I wszyscy mówią że jest wszystko ok.
A co do przebiegu i kupna to jest to rocznik 2000, obecnie ma na liczniku około 180 tyś. i kupiłem ją rok temu i trochę europy już nią przejechałem.
jak masz troche czasu to można by podpiąć interfejs do tej twojej alfy
do 4 razy sztuka.
p.s. nie odbierasz P.W. ( poczty forumowej )
Panowie jesli wchodzi słąbo na obroty do 4000 to moze wariator padł???
Skoro problemy się zaczeły po wymianie wariata to , jak ktoś radził wyżej może rozrzad jest ,żle złożony
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
wariator był sprawdzany i jest okNapisał zor-ro1970
Jeżeli chodzi o rozrząd to tu nie wiem, ale był składany, cytat:" po punktach" i z blokadami i z ustawieniem martwego punktu. Tak więc to chyba nie to.Napisał piotriix