Czyli jasne: kompresja + pojemność. Turbo są odprężone, do tego to przecież 2 litry, a nie 3![]()
Czyli jasne: kompresja + pojemność. Turbo są odprężone, do tego to przecież 2 litry, a nie 3![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
To brzmi rozsądnie. Ale kubicze mi kiedyś mówił że ktoś przekładał rozrusznik z TB do wolnossaka i ponoć 3,0 szczekało jak dzikie. No ale ja muszę kupić akumulator a nie rozrusznikłyknę coś koło 75Ah/700A
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Ja tylko powtarzam. Nie wiem czy to prawda z tym rozrusznikiem. Nie zgłębiałem materii. Ale jeżeli nawet nie to oczywiście mniejsza kompresja i pojemność w TB jest na + przy kręceniu.
Podepnę się po temat jakie parametry powinien mieć aku do 166 2.0 Tspark?
Ja parę miesięcy temu stałem przed takim samym problemem. Ale podłączyłem moje 2.5 pod Bosha S5 63 ah i chyba 630. Odpala bez najmniejszego zająknięcia i nie ma czegoś w stylu: 2 pierwsze obroty wolniej itp. Tak miałem na starym aku który miał zwarcie na celach. Zobaczymy jak zimę przetrwa, ale z tego co się oczytałem to nie powinno być problemów. No i jakieś 4kg zaoszczędziłem w stosunku do 72ah. Wybrałem mniejszy aku właśnie ze względu na krótkie dystanse, chciałem uniknąć niedoładowania.
Ostatnio edytowane przez b0rn20wn ; 29-11-2013 o 09:09
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
Mam dokładnie taki sam w JTDM.
Możliwe, ja tylko powtórzyłem to co kubicze mi gdzieś tam przy okazji mówił. Fizycznie są te same. Mają tylko inne parametry prądowe dlatego inaczej kręcą. No ale ja tego nie sprawdzałem.
- - - Updated - - -
Czyli faktycznie prąd rozruchowy jest niewielki. Tylko pojemność. Choć ona nie ma wpływu na rozruch. To widocznie tak ma wolno szczekać 3,0u mnie kręci jak diesel. W 159 1,9 też mi tak obraca. A benzyna przecież powinna szybciej szczekać.