Dzis poszedlem do garazu sprawdzic szczelnosc dolotu i zawor overboost ,poniewaz wywalal blad. Wyjalem rure z zaworem i wlaczalem test. Dmuchalem z bratem w rurki i zastanawiam sie czy dobrze byl podlaczony. Zamiescilem zdjecie jak mialem.
1. konfiguracja jaka mialem
Gdu dmucham w rurke nr1 podlaczonej do turbiny powietrze przelatuje rurka nr2 do gruchy.
Po wlaczeniu testu seleneoid cyka ,ale nie puszcza powietrza do dolotu - rurka nr 3.
2 . testowa konfiguracja
Sprawdzilem inna konfiguracje .Dmucham w rurke nr 2, powietrze idzie w rurke nr 1, a po wlaczeniu testu selenoidu puszcza w rurke nr 3.
Nie wiem jak oryginalnie sa podlaczone rurki do selenoidu. Ale dla testu podlaczylem je tak.
Rurka nr 1 do gruchy, rurka nr 2 do turbiny. Poskladalem dolot i samochod nie wywala juz bledu overboost, ale nie czuje zeby szedl pelnym ogniem, cos jakby go trzymalo. Wczesniej na konfiguracji nr 1 czasami dobrze chodzil, ale wiecej szarpal. Po naprawie sprzegla zaczal wywalac blad selenoidu. Co wy na to? jak oryginalnie jest podlaczony selenoid . Nie wyskakuja zadne bledy , przpeplywka ~ 18 kg
![]()