Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: Nie działa turbo po zahaczeniu podwoziem

  1. #11
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 115KM SEDAN 2002r.
    Postów
    17

    Domyślnie

    Sprawdziłem sztangę i zmienia swoje położenie po przekręceniu kluczyka na zapłon, po odpaleniu silnika nie zmienia. Tak ma być?

    Edit:
    Dodam, że sprawdzałem czy nie wydobywają się spaliny pod podwoziem mocno gazując i kolega nic nie widział.
    Ostatnio edytowane przez bananek1726 ; 10-12-2013 o 15:35

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Przy dodawaniu gazu ma zmieniać położenie

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał bananek1726 Zobacz post
    Dodam, że sprawdzałem czy nie wydobywają się spaliny pod podwoziem mocno gazując i kolega nic nie widział.
    Chwyć za przewody pomimędzy IC-kolektore i zoacz czy robią się twarde. Jeżeli słychać świst to koniecznie sprawdź wszystkie przewody od turbo czy gdzieś nie ma dziury.

    Cytat Napisał bonzaj Zobacz post
    Przy dodawaniu gazu ma zmieniać położenie
    A czy nie jest tak że jak się przekręci kluczyk to zawór overboost ustawia geometrię na minialną wydajność po czym przy obciążeniu i większym zapotrzeowaniu na powietrze otwiera i wtedy dostajemy więcej powietrza? No i czy przegazowując na postoju też będzie zmieniało położenie sztangi?
    Ostatnio edytowane przez krzyzie ; 10-12-2013 o 20:31
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  4. #14
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 115KM SEDAN 2002r.
    Postów
    17

    Domyślnie

    Właśnie najgorzej, że nie mam czasu przez 1,5 tygodnia ani też miejsca żeby posiedzieć przy tym. Do mechanika też nie zawiozę bo potrzebuję codziennie. Spróbuję jutro posprawdzać te przewody. Mogę gdzieś zobaczyć gdzie dokładnie są te przewody? Czy jeśli gdzieś jest dziura na przewodach od turbo to jest to niebezpieczne?

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Górny przewód masz dostępny od góry - wchodzi w kolektor ssący jednym końce - drugi koniec idzie do IC, dolny masz dostęp od spodu wchodzi w turbinę z jednej strony i do IC z drugiej strony.
    Za długo z dziurą bym nie jeździł zła mieszanka za dużo paliwa za mało powietrza - napewno nie jest to zdrowe dla silnika.
    Możesz w sumie sprawdzić czy masz dziurę w dolocie jak mocno przyspieszysz - jak duża czarna chmura za tobą to coś nie tak z dolotem.
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  6. #16
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 115KM SEDAN 2002r.
    Postów
    17

    Domyślnie

    Te przewody powinny się zrobić twarde chwile po odpaleniu silnika?

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Przewody robią się twarde po dodaniu gazu - czuć to wyraźnie. Na wolnych raczej są miekkie.
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  8. #18
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 115KM SEDAN 2002r.
    Postów
    17

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1474531_604160469619449_1043418815_n.jpg
Wyświetleń:	70
Rozmiar:	53.6 KB
ID:	116334
    Jeśli chodziło o te dwa przewody to po dodaniu gazu nie twardnieją

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał bananek1726 Zobacz post
    Jeśli chodziło o te dwa przewody to po dodaniu gazu nie twardnieją
    Bo to są najprawdopodoniej przewody od zasilania nagrzewnicy i nie mają nic wspólnego z przewodami powietrza doładowanego..
    Przewód powyżej musi robić się twardy (jeżeli dorze widzę)- od powstającego ciśnienia wytwarzanego przez turbo.
    Ten który zaznaczyłem na zielono i to jest górny przewód między intercoolerem a kolektorem ssącym:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	silnik 1,9.jpg
Wyświetleń:	70
Rozmiar:	60.2 KB
ID:	116335
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar graffffik
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    147 i kilka innych...
    Postów
    29

    Domyślnie

    W koncu turbo powie pa pa, a swoja droga olen z sadza bedzie walil dziura

Podobne wątki

  1. [159] Turbo nie działa i seria błędów.
    Utworzone przez siwus71 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 31-07-2023, 16:15
  2. [159] Osłona, płyta pod podwoziem
    Utworzone przez marekp1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-04-2023, 04:15
  3. 156/przeciety przewód paliwowy pod podwoziem
    Utworzone przez kabanow w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 11-04-2015, 17:49
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 12:55
  5. [159] wskaźnik doładowania turbo nie działa AR 159
    Utworzone przez PAMITO w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-01-2012, 11:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory