Chyba nie zawsze, ewentualnie w starych, bo w nowszych filmach często przybywali 156 ;-)
Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Ja wolę starsze i w moich przybywali 75![]()
Giulią berliną przybywali, a nie 75.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Nawet w teledyskach z drugiej strony świata występuje 156http://www.youtube.com/watch?v=2uYs0gJD-LE
24.05.2013-05.05.2015 Alfa Romeo Gtv 2.0 Twin Spark
09.05.2015-20.09.2016 Alfa Romeo GT 2.0 JTS
21.09.2016- Alfa Romeo 156 SW '02 2.4 @ 180PS+
13.04.2021 - Alfa Romeo Giulietta Sportiva 2.0 jtdm 150@208PS
Szkoda tylko, że muzyka taka słaba, ale przynajmniej alfetka robi za główną gwiazdę show.![]()
Moim zdaniem za nie długo Alfa Romeo 164 powinna nabierać statusu auta kultowego. W końcu to duża limuzyna z licznymi bajerami i starym typem busso v6 pod maską. Chociaż z drugiej strony to przerażające, że samochody które tak lubimy zaczynają nabierać lata "wieku klasycznego".
Za czasów naszych rodziców takie autka to były prawie nówki![]()
A który model Alfy został wyprodukowany w milionowym egzemplarzu? Żadna alfa kultowa nie będzie a klasykiem(zabytkiem) jest każde auto które ma więcej niż 25Lat
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Auto kultowe to trochę za dużo powiedziane, ale moim zdaniem 147 i 156 GTA w dobrym stanie, za parę lat już tanieć nie będą.
Powodem tego jest nietuzinkowa wersja oczywiscie i ograniczna liczba populacji tych autek.
podobnie juz mamy np z Fordem Escortem RS Cosworth, przecież to pospolita do bólu marka a ta wersja tego forda juz od kilku lat idzie tylko w górę.
Kiedys chciałem go mieć, liczyłem się z kwotą ok 30 000zł, teraz za tyle to mogę kupic do niego tylną lotkę i felgi
podobnie robi się z klasyczną imprezą GT a w szczególnosci wersją japońską STi.
Oczywiście dotyczy to tylko zadbanych egzemplarzy bez "agroinwestycji", bo zajechane sztuki będa tanie ze względu na koszty eksploatacji i napraw.
Myślę, że 147GTA i 156GTA są nie tylko szybkie ale i piękne i z nimi będzie podobnie. - będa to drogie i rzadkie klasyki z prawdziwymi silnikami a nie "ekoszitem"
Blue....
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen