jakbyś pompy oleju szukał : http://allegro.pl/alfa-romeo-145-box...839745111.html wisi to ogłoszenie trochę, kiedyś była nowa sztuka ale poszła. życzę powodzenia i czekam na fotkipopychacze hydrauliczne też zmieniasz? uszczelniacze zaworowe?
jakbyś pompy oleju szukał : http://allegro.pl/alfa-romeo-145-box...839745111.html wisi to ogłoszenie trochę, kiedyś była nowa sztuka ale poszła. życzę powodzenia i czekam na fotkipopychacze hydrauliczne też zmieniasz? uszczelniacze zaworowe?
If you just let me I'll find a way
To ease your mind and for you to stay
And I will untie all the ropes
It's hard for me but believe me, I'm trying.
Jak zakładasz używany korbowód, to cały zestaw do wyważenia daj, bo ja miałem z innego silnika 26 g cięższy (!) (tylko to w TSie). Tłoki wyważone do +/- 1 g (fabrycznie jest 5 g tolerancji)też sporo dają dla kultury pracy i długowieczności silnika, a cena tych operacji nie jest duża. Zakładasz nowe pierścienie, to tuleje honujesz, mam nadzieję? No i jak już silnik w proszku, to możesz pobawić się głowicą, zawsze to kilka KM na plus względnie niedużym kosztem.
Trzymam kciuki, oby fajnie poszło, dawaj zdjęcia.
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
Witam Kolego ja mam zregenerowanego Boxera 1,7 poszukaj posta gdzies jest okolo 2 lat juz smiga,(teraz słysze małe klekotanie 99%zawór,sprężynka,muszę otworzyć głowice,teraz na wiosne całkowita blacharka rozbieram (145) do naga konserwacja od podstaw na koniec lakier
,a co do tego twojego remontu to przygotuj się na spory wydatek,ja z włoch zamawiałem tłoki nawet z pierscieniami komplet za 1700zł seryjne, popychacze(szklanki52zl/szt) podstawa stare możesz wywalić,jeżeli to rozbierasz to nawet nie wkładaj starych rzeczy..te auta,..hmm.. są inne
heh życzę Ci jak najlepiej ale jak przejdziesz z nią 6 lat to wypijemy piwo
pozdrawiam
ps. szukałem dzwoniłem kiedyś nie mogłem dostać nowej pompy jeżeli wy możecie to chyba wznowili produkcję![]()
Niestety kolego mat3l nie dostaniesz już nowej pompy oleju mi sie trafiło koleś kupił te pompe oleju w 2001 i leżała u niego niepotrzebna.Ja w zeszłym roku moją 145 rozebrałem w drobny mak i zrobiłem blacharke i konserwacje przy okazji nowe rurki hamulcowe i całe zawieszenie nowe tylną belke dałem do piaskowania i ocynkowania zostało mi wnętrze do zrobienia ale jak narazie brak funduszy![]()
wiem jak robiłem swojego boxera to szukałem..,tez czeka mnie belka tylna wycinanie korozji z podwozia,na co zwrócić uwagę może coś podpowiesz ,rozbieram ja całą do naga i blacharka,wygłuszenie,jak zacznę to zrobię posta i powoli będę opisywał i fotografował jak idą praceale to na wiosnę .
u mnie nadkola były bardzo skorodowane.Przede wszystkim wlew paliwa tam jest najgorzej (w moim przypadku).Progi były ok i podłoga.Mi wyszło 12 puszek konserwacji tej na pistolet.Mam do ciebie jeszcze pytanko nie dostaje ci sie woda do kufra?mi sie dostawała przez lampy te co są na klapie.Jeszcze została mi komora silnika do ogarnięcia ale to też na wiosnę.A jeszcze pytanko z innej beczki jak u ciebie z częściami ogólnie bo z tego co widzę to coraz gorzej.