Dziękuję.
Tak, to prawda, a też wcześniej robi się ciemno. Nie robię testów w garażu, więc wszystko robię pod chmurką. Garaż jest mały i nie mam jak odprowadzać spalin. Przy dłuższych testach – taki wariant odpada. Owszem moja propozycja jest taka, aby zmarznąć. Nie jest to atrakcyjna propozycja, ale na ten moment mam tylko taką. W sumie nawet euroscan mógłby patrzeć na modelu żarówki… gdyby chciał. Szkoda, że nie chce.
Ja, raczej zdecydowałam, że jeszcze trochę pomarznę. Chcę porównać wyniki i zobaczyć więcej w samych impulsach. Poza tym picoscope wyrzuca dane w postaci .txt. Tak, to się nigdy nie dowiem, jedyna okazja. Poza tym wciąż wierzę, że gada się uda naprawić i potem będzie porównanie. Chciałam, żebyście zrobili to ze mną, po prostu. Z tego co pokazujesz, choćby EiPower można sprawdzić.
W mv, no wiem, że jest skala od 0 w dolnej skali napięć, ale od 0 - 100. No i autoscope ma swoją sondę prądową. Znalazłam takie sondy – one pracują w różnych skalach [A], zależnie od częstotliwości. Dlatego tak napisałam, ale faktycznie nie rozumiem tego. Picoscope ma wbudowane różne skale.
http://www.hik-consulting.pl/akcesor...yloskopow.html
Są może takie same w osi X, na zimnym. Przepięcia prądowe odpowiadają napięciowym. Czy wartości są poprawne – nie wiem jak policzyć, nie znam oporności wtryskiwaczy. Czasem, jak pokazał euroscan praktycznie nie ma fazy 2, otwiera i zaraz zamyka wtryskiwacz.
Tester daje mi wtrysk co 200 ms na jednym parametrze. Pokazuje co 6 lub 8 wtrysk. Czasem to tak wygląda, że otwiera i zamyka wtryskiwacz od razu. Tak krótkich czasów wtrysku na jałowym nie było nigdy. Ciężko ustalić kąt zapłonu. Po zapłonie nie da się wyznaczyć GMP, bo koryguje. Musi być GMP, zostaje mi Dx.
Przebiegi mogą być zupełnie inne. To nie zmieni chyba, kąta wtrysku, zapłonu, ale pomiar, np.: czasu wtrysku może być bardziej precyzyjny oraz prądu aktywującego wtryskiwacz. .
Dzięki – to zasilanie wtryskiwaczy. Tylko, że na rozgrzanym jest dyskoteka. Nie wiem, czy na jałowym mają pracować asynchronicznie. Jeśli nie – wtrysk wypada, bo nie ma wtedy impulsu - "zasilania, prądu z okienka". Tylko, że zimny i wysokie - tam jest inaczej.
EIPower w dislu, po naprawie i w GT. GT nie przechodzi testu czasami. A w dislu mam problem czasem z świecami - program ich nie widzi. Mimo, że czekam, aż wszystkie kontrolki pogasną. Nie wiem od czego to zależy w jednym i drugim?
Wtryski na zimnym silniku.
Sonda lambda pre-cat. To mnie udręczyło i zniechęciło. Nie wiem jak to złapać. Dwa przewody, takie grubsze dają sygnały prądowe kwadratowe – jeden zasilania, a drugi sygnałowy lub obwód grzania sondy. Kolejne dwa dają mniejsze napięcia i małe sygnały prądowe. Reszta daje sygnały zerowe. Jak zobaczyć co pokazuje tester – nie wiem? Czasem mi płyty nie otwiera laptop, więc nie mogłam sprawdzić pinów w elearn. A potem odpuściłam.
- na mode lambda nie mogłam 4 przewody zobaczyć na raz. Tylko 2 pokazywał. Odpuściłam.
Na razie bez logów, jeszcze nie mam tego uporządkowanego.
EiPower_disel.zip
EiPower_GTJTS.zip
Załącznik 117886
Załącznik 117887
Załącznik 117888
lambda_pre-cat_GTJTS.zip
jpg.zip