Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
timing_system_drive_chain_r_r.pdf
Zaraz na początku drugiej strony masz rysunek.
Jak słyszę twoja historię to dźwięczą mi w uszach słowa Twardowskiego który mówił, ze jak klient się odbije od kilku serwisów z jtsem, to prędzej czy później i trafi do niego![]()
Nie chce mu robić reklamy, bo nie mam w tym żadnego interesu ale ASO Schewe przecież kilka lat na rynku istnieje a tu taki klops ....![]()
Wlasnie przez takie niekompetentne serwisy ten motor ma u nas takie negatywne opinie. Ja caly czas twierdze ze te silniki sa ok, tylko malo kto potrafi sie z nimi prawidlowo obchodzic. Moze sytuacja bylaby inna gdyby bylo ich wiecej na drogach. A tak, wiekszosc warsztatow wie jak naprawic traktor a jtsa nawet na oczy nie widziala...
Wysłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk